۴۲۲ توانجوی مازندرانی در آزمون استخدامی شرکت کردند

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران از رقابت ۴۲۲ فرد دارای معلولیت در آزمون استخدامی توانجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا بریمانی از برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت با رقابت ۴۲۲ نفر خبر داد و با اشاره به استقبال خوب از برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در استان و همزمان در سراسر کشور برای جذب و به‌کارگیری چهار هزار و ۳۳۶ نفر در ۴۷ دستگاه اجرایی و بهزیستی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ارزیابی‌های دقیقی برای دستیابی به آمار و اطلاعات کلیه دستگاه‌هایی که قانون ۳ درصد استخدامی را رعایت نکرده بودند انجام گرفت و در نهایت تعداد افرادی که باید در دستگاه‌های اجرایی بکارگیری می‌شدند، تعیین شد.

بریمانی این آزمون را یادگاری ماندگار از رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی دانست و افزود: رویکرد ویژه دولت سیزدهم و مطالبه گری سازمان بهزیستی کشور این رویداد مهم را رقم زد.

وی به تمهیدات ویژه بهزیستی استان برای برگزاری این آزمون اشاره و عنوان کرد: تدابیر لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر با همراهی ۶۳ منشی یاری‌گر شامل ۲۸ زن و ۳۵ مرد، ویژه افراد دارای معلولیت و ۲ نفر مترجم زبان اشاره ویژه ناشنوایان با هماهنگی جهاد دانشگاهی، استقرار اورژانس پیش بیمارستانی، هماهنگی با پلیس راهور به جهت تراکم جمعیت و روان‌سازی ترافیک در مسیر مکان آزمون، دعوت از نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت آزمون و غیره اندیشیده شد تا آزمون با صحت و سلامت برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف یک بسته آزمونی داده شد. این دفترچه آزمون حاوی ۱۴۰ سوال بود که داوطلبان در مدت ۳ ساعت به سوالات آن پاسخ دادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ