اختصاص ۱۰۲دستگاه اتوبوس برای عزیمت زوار کرمانشاه به مرقد امام(ره)

اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اختصاص ۱۰۲دستگاه اتوبوس برای عزیمت زوار کرمانشاه به مرقد امام(ره) خبر داد.

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آماده‌باش کامل ناوگان حمل و نقل برون شهری کرمانشاه برای عزیمت و بازگشت زوار به مرقد امام (ره) خبر داد و اظهار کرد: ۱۰۲ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار کرمانشاه به مرقد امام (ره) جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای عزیمت زائران از استان کرمانشاه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) صورت پذیرفته، خاطرنشان کرد: مشکلی در تأمین وسایل نقلیه مورد نیاز جهت اعزام زوار در استان کرمانشاه وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تدابیری که برای جابجایی مسافرین در سایر مقاصد اندیشیده شده، عنوان کرد: هیچ مسافری برای تردد در سایر مقاصد دچار مشکل نخواهد شد و در پایانه معطل نمی‌ماند.

به گفته کهریزی، تمامی ناوگان مینی‌بوس و سواری نیز در آماده‌باش بودند تا در صورت نیاز برای جابجایی مسافران در مقاصد دیگر پای کار بیایند. به علاوه اتوبوس‌های پشتیبان نیز برای جابجایی به مسیر مرقد امام (ره) و سایر مقاصد آمادگی کامل را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۳۱ دستگاه مینی‌بوس و بالغ بر هزار دستگاه خودرو سواری کرایه برای این منظور آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

وی از نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان توسط گشت‌های نظارتی در این ایام خبر داد و اضافه کرد: با توجه به افزایش تردد در محورهای استان، نیروها و گشت‌های راهداری در تمام محورها خصوصاً مسیرهای اعزام زوار و همچنین نقاط پرحادثه در آماده‌باش هستند و این آماده‌باش تا پایان مراسم اعزام زوار ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ