تاکید وارثان قیام ۱۵ خرداد در ورامین بر شرکت گسترده در انتخابات

اقتصاد ایران: ورامین- وارثان قیام ۱۵ خرداد در ورامین بر شرکت گسترده در انتخابات و تداوم راه رییس جمهور شهید تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مردم ورامین پیشگام در خلق این حماسه باشکوه در سال ۱۳۴۲ بودند که امام خمینی (ره) فرمودند که آقایان محترم و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه ای دارند. آنها در ۱۵ خرداد زحمت کشیدند و جوانان خودشان را از دست دادند.

این بیانیه می‌افزاید: همچنین مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به ورامین در ۲۲ خردادماه سال ۱۳۸۲ ضمن تجلیل از شهدای ۱۵ خرداد ورامین تأکید فرمودند که خرداد ورامین یک خاطره فراموش ناشدنی است و شهدای مظلوم و گمنام ورامین همچون ستاره‌های درخشان در آسمان ایران اسلامی می‌درخشند.

راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین اضافه کردند: در شصت و یکمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ دشت ورامین، نام شهیدانی نظیر سیدمرتضی طباطبایی، جعفر عرب مقصودی، امیر معصومشاهی، عزت الله رجبی، مصیب مهابادی، ابوالقاسم اردستانی و حسن خانی نماد بصیرت و ولایتمداری مردم دیار ۱۵ خرداد است، مردمی که در برهه‌های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس و ۹ دی سال ۱۳۸۸و تقدیم شهدای مدافع حرم نشان داده اند که خلف صالح این شهدا هستند.

این بیانیه تاکید می‌کند: مردم ورامین در حالی امروز در راهپیمایی ۱۵ خرداد شرکت کرده اند که عزادار از دست دادن سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه هستند.

وارثان قیام ۱۵ خرداد و ادامه دهندگان راه شهدای شجاع و سلحشور این قیام با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر اعلام می‌دارند که: شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در کنار امام جمعه محبوب و مردمی آیت الله آل هاشم و وزیر امورخارجه پرکار دکتر امیرعبداللهیان، سردار رشید سپاه اسلام شهید موسوی، و استاندار جوان و دوست داشتنی آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و خلبانان شهید مصطفوی، دریانوش و قدیمی، قلوب مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی را جریحه دار کرد اما تشییع میلیونی و به یادماندنی شهدای خدمت نشان داد که ملت ایران قدردان زحمات مدیران و مسئولان خدوم بوده و قطعاً نام و یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

این بیانیه افزود: ضمن تقدیر از اقدام فرماندهی نیروی انتظامی کشور در اجرای طرح نور و تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای خدوم پلیس، اعلام می‌داریم که امروز ورامین به عنوان یک شهر مذهبی با مردم متدین و انقلابی در کشور شناخته می‌شود. وارثان دیار ۱۵ خرداد و مسئولان منطقه باید پرچمدار دفاع از ارزش‌های دینی و مذهبی باشند و هرگونه کوتاهی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و سکوت و بی تفاوتی نسبت به ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی بویژه موضوع عفاف و حجاب در دیار ۱۵ خرداد پذیرفتنی نیست.

راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین افزودند: به دلیل حرکت شجاعانه مردم این دیار در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مورد غضب و خشم رژیم منحوس پهلوی قرار داشت و به همین خاطر از بسیاری امکانات اولیه محروم بود و اگرچه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خدمات قابل توجهی به مردم منطقه ارائه شده و می‌شود اما به دلیل آن عقب ماندگی تاریخی، هنوز حق وارثان قیام ۱۵ خرداد ادا نشده است و مردم منطقه ورامین امیدوارند در شصت و یکمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد و با همت مسئولان و توجه ویژه مدیران ارشد کشور، شاهد اتفاقات مبارکی در خور شأن مردم ورامین در عرصه خدمت رسانی باشند.

این بیانیه در پایان تاکید کرد: ملت ایران در آستانه یک آزمون بزرگ قرار داشته و روز ۸ تیرماه جایگزین رئیس جمهور شهید را برخواهند گزید. ملت ایران قطعاً در انتخابات پیش رو بر ادامه یافتن مسیر خدمت رسانی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تأکید خواهند کرد و حضور باشکوه و دشمن شکن شأن پای صندوق‌های رأی، بار دیگر تمامی معادلات دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را برهم خواهد زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ