تشکیل مجمع خیران فرهنگی و ورزشی در ساوه ضروری است

اقتصاد ایران: ساوه- نماینده ساوه و زرندیه در مجلس گفت: زیرساخت های لازم ورزشی در این شهرستان وجود ندارد از این رو ایجاد مجمع خیران فرهنگی و ورزشی همچون مجمع خیران سلامت امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر سه شنبه در نشست با مسؤولان اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ساوه اظهار کرد: تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان ساوه، در گرو تشکیل مجمع خیرین فرهنگی و ورزشی است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در شهرستان ساوه، ورزش گران است و بسیاری از مردم توان استفاده از امکانات ورزشی را ندارند.

وی افزود: همچنین زیرساخت‌های لازم به میزان کافی در شهرستان وجود ندارد از این رو راهکار حل این مشکل، ایجاد مجمع خیران فرهنگی و ورزشی است که باید مورد توجه ویژه باشد.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: مسؤول ورزش و جوانان، تنها مسؤول ورزش شهر ساوه نیست، بلکه مسؤول ورزش کل شهرستان ساوه است بنابراین لازم است نسبت به روستاها و شهرهای کوچک نیز توجه ویژه ای شود چرا که در روستاها و شهرهای کوچک می‌توان با کمترین هزینه؟ اتفاقات بزرگ و خوبی را رقم زد.

وی تصریح کرد: لازم است مسؤولان در زمینه فرهنگی و ورزشی از انجام اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنند و یک دست و هماهنگ کار کنند و پیش از هر اقدامی کارها اولویت بندی شده و با مطالعه و کار کارشناسی اقدامات اجرایی صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی همچنین از عدم فعالیت و استفاده از برخی مکان‌های ورزشی انتقاد کرد و افزود: متأسفانه در شهر ساوه شاهد این هستیم که برخی اماکن ورزشی مجهز مثل سالن‌های ورزشی، پیست موتور سواری و دیگر مکان‌ها به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل و یا در دست برخی ادارات و بدون استفاده قرار دارند که باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای احیا و راه اندازی این مکان‌ها انجام شود.

حجت الاسلام سبزی همچنین در خصوص مدیریت هیئت‌های ورزشی گفت: کسی که توان مدیریت ندارد و سالم نیست را در مسئولیت‌ها قرار ندهید چرا که برخی‌ها تنها به دنبال رزومه سازی هستند تا کار کردند.

وی افزود: برای پیشرفت ورزش شهرستان لازم است از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در مدیریت ورزشی شهرستان بهره گیری شود و برای دستیابی به این مهم، نماینده، فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستان حمایت‌های لازم را خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ