تداوم راه شهدای ۱۵ خرداد ایستادگی در حمایت از انقلاب اسلامی است

اقتصاد ایران: پیشوا- نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع گفت: تداوم راه شهدای ۱۵ خرداد ایستادگی در حمایت از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور ظهر سه شنبه در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد ۴۲ در حرم جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا طی سخنانی گفت: مردم پیشوا نقش مهمی را در انقلاب اسلامی دارند.

وی با اشاره به دستگیری رهبر عالی قدر شیعه حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم طاغوت گفت: خبر این دستگیری ۱۲ محرم الحرام در همین مکان به مردم مؤمن پیشوا که در حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) مشغول عزاداری بودند و برای سیدالشهدا ناله سر می‌دادند، رسید.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مردم این خطه به صدای رهبر خود لبیک گفتند وبا پوشیدن کفن به یاری مرجع تقلید خود شتافتند.

وی با بیان اینکه فریاد مردم در ۱۵ خرداد این بود، که «ما از اسلام ناب محمدی و اسلام علوی در مقابل اسلام آمریکایی دفاع می‌کنیم و تا پای جان می‌ایستیم»، تاکید کرد: حرکت تاریخی ۱۵ خرداد شروع شد و از روستاهای اطراف به این جمع کفن پوش پیوستند و سینه‌های خود را آماده کردند و با فریاد «یا مرگ یا خمینی» به جنگ طاغوتیان شتافتند.

آقاجانپور اضافه کرد: این مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند و عزیزان و جوانان خود را در دفاع از اسلام و قرآن تقدیم کردند و با خون این شهیدان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این مردم از پای ننشستند و در هشت سال دفاع مقدس شهید تقدیم انقلاب کرده و امروز هم مردم در کنار رهبر فرزانه امام خامنه ای برای دفاع از اسلام و قرآن ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع هدف شهدای قیام ۱۵ خرداد، شهدای دفاع مقدس، شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی، دانشمندان شهید هسته‌ای و شهید فخری زاده و رئیس جمهور شهید و فقید همراهانشان را دفاع از انقلاب و اسلام دانست و گفت: این شهدا برای دفاع از انقلاب ایستادند و ایستادگی کردند.

وی گفت: نگاه مقاومت، نگاهی مبتنی بر ایستادگی و مخالف با نگاه سازش است، در نگاه سازش گفته می‌شود، باید با استکبار سازش کنیم، اما در نگاه مقاومت گفته می‌شود، باید بر سر عهد و پیمان خود بایستیم و مبارزه کنیم.

آقاجانپور اضافه کرد: در روز عاشورا امام حسین فریاد «هیهات من الذلت» سر داد و امروز هم پیام ما به یزد زمان و نظام سلطه آمریکا و اسرائیل که بیش از ۴۰ هزار نفر زن و کودکان در فلسطین و رفح و غزه قطعه قطعه کرده‌اند این است که «هیهات من الذلت».

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: امروز آزمون حضور در انتخابات ریاست جمهوری را داریم و باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم، که معتقد به امام و رهبری انقلاب باشد و مسیر رئیس جمهور شهید را ادامه دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ