دومین همایش «دختران روح الله» در شهرستان دیر برگزار شد

اقتصاد ایران: بوشهر- دومین همایش «دختران روح الله» با حضور دختران نوجوان دهه هشتادی و نودی در شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عبدالکریم پولادی فر صبح سه شنبه در اجتماع دختران روح الله در حسینیه سپاه شهرستان دیر با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: امروز دومین اجتماع بزرگ دختران روح الله در سطح شهرستان دیر با تلاش بسیجیان بویژه بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: هدف از برگزاری این مراسم تجدید بیعت با امام راحل و جانشین خلف ایشان و نایب امام زمان (ع) امام خامنه ای و آرمان‌های این دو بزرگوار و شهدا است.

پولادی فر ادامه داد: همچنین این مراسم در راستای تحقق ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار، تبیین انقلاب و نظام فکری امامین انقلاب به نسل جوان و تبیین سیره مقام معظم رهبری و ولایت پذیری و اطاعت از ایشان است.

وی بیان داشت: تربیت دختران تراز انقلاب و ایفای نقش زنان و دختران در حوادث و حماسه‌های تاریخی انقلاب و ایفای نقش دختران و زنان در پر کردن خلاءهای فرهنگی جامعه از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) ناحیه شهرستان دیر با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، شکوه و حماسه گرامیداشت شهید خدمت و آن تشییع باشکوه، با حضور پرشور در انتخابات تکمیل می‌شود.

وی افزود: این مهم با نقش آفرینی شما خواهران و دختران تراز انقلاب به منصه ظهور خواهد رسید و ما شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

دومین همایش دختران روح الله در شهرستان دیر برگزار شددومین همایش دختران روح الله در شهرستان دیر برگزار شددومین همایش دختران روح الله در شهرستان دیر برگزار شد

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ