قیام ١۵ خرداد مبدا تحولات تاریخ ایران معاصر بود

اقتصاد ایران: رشت- مسوول بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه قیام ١۵ خرداد مبدا تحولات تاریخ ایران معاصر بود، گفت: امروز راه و منش امام راحل منجر به بیداری وجدان های آزاده دنیا شده است.

مهدی پارسا امروز در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالروز ١۵ خرداد با اشاره اینکه قیام ١۵ خرداد مبدا تحولات تاریخ ایران معاصر بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دوران جهل و طاغوت، پرچم استقامت و مقاومت را برافراشت تا دنیا بداند همه دنیا هم متحد باشند در مقابل اراده حق تعالی راه به جایی نمی‌برند و پیروزی نهایی جبهه حق در برابر باطل سنت الهی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسوه تمام عیار شجاعت بود، گفت: امام خمینی (ره) در عمل نشان داد جز خدای تبارک و تعالی از هیچ‌کس ترسی ندارد و تنها برای خدا در مقابل استعمار و استکبار قیام کرده است.

مسؤول بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه هدف قیام انقلابی امام خمینی (ره) مقابله با طاغوت و اهتزاز پرچم توحید بود، افزود: بازخوانی قیام ١۵ خرداد نشان می‌دهد که امام خمینی (ره) با نگاهی الهی در مقابل شرق و غرب عالم ایستاد و پرچم توحید را در دنیا به اهتزاز آورد.

پارسا با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه امام عظیم الشان انقلاب بدون هیچ‌گونه امکانات با اتکا به ایمان و اراده، دنیا را متحول کرد، گفت: امید به تحول، ویژگی بارز امام مسلمین بود و امروز پیروان ایشان در این عرصه جنگ شناختی با ایمان و امید ادامه‌دهنده راه او هستند و برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه محور روایت‌ها و اصحاب رسانه در صف مقدم مقابل با تحریف واقعیت‌ها قرار دارند، تصریح کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا حقیقت تفکر امام خمینی (ره) را تحریف کنند اما نور مکتب توحید، راه و منش امام عظیم الشان انقلاب نه تنها خاموش شدنی نیست بلکه منجر به بیداری وجدان‌های آزاده دنیا شده است.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد نه یک واقعه و حادثه بلکه سر آغاز نهضت بیداری اسلامی بود، گفت: مسیری که قیام ۱۵ خرداد ترسیم کرد پیروزی انقلاب اسلامی را در میان بهت و حیرت جهانیان به ارمغان آورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ