صحنه وداع پدر زخمی با کودک شهیدش+فیلم/ «بِأَیِّ ذنبٍ قُتِلَت؟!»

اقتصاد ایران: رژیم صهیونیستی با سلاح های آمریکایی به حملات خود به مناطق مختلف غزه ادامه می دهد و شماری دیگر از ساکنان از جمله کودکان را به شهادت رسانده و ساختمانها را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ غزه در حالی وارد دویست و چهل و دومین روز خود شده است که حملات ددمنشانه زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به این باریکه همچنان ادامه دارد و امروز نیز مناطقی از غزه هدف قرار گرفت و بر اثر آن شماری دیگر از ساکنان این منطقه شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

کودکانی که در خواب شهید می شوند

مرکز حقوق بشری اروپا-مدیترانه اعلام کرد که هزاران کودک فلسطینی بر اثر حملات تل آویو شهید شده اند که شماری زیادی آنها در حالی که در خواب بودند، به شهادت رسیدند.

سازمان ملل: ۵۵ درصد از ساختمانهای غزه آسیب دیده اند

از سوی دیگر منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که ۵۵ درصد از ساختمانهای غزه از هفتم اکتبر ویران شده یا آسیب دیده است.

مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل “Yunosat” در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که در کل ۱۳۷.۲۹۷ ساختمان ، تقریباً ۵۵ ٪ از ساختمانهای غزه ، تحت تأثیر جنگ قرار گرفته و دچار آسیب شده‌اند.

این برآورد براساس مقایسه‌ای بین عکس‌های ماهواره‌ای در تاریخ سه ماه می با سایر عکس‌های جمع‌آوری شده از ماه می ۲۰۲۳ ، ۱۵ اکتبر ، یعنی یک هفته پس از وقوع جنگ است.

این مرکز توضیح داد که بر اساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده ما ۳۶،۵۹۱ ساختمان به طور کامل ویران شده را شناسایی کرده‌ایم ، ۱۶.۵۱۳ ساختمان به شدت دچار آسیب شده ، ۴۷،۳۶۸ ساختمان دیگر نیز آسیب‌هایی دیده‌اند.

این تجزیه و تحلیل ، که در تاریخ ۳۱ مه منتشر شده است ، افزود که تقریباً همه این ۱۳۵هزار و ۱۴۲ ساختمان‌، مسکونی هستند.

به طور کلی ، بیشترین تعداد ساختمانهای تازه آسیب دیده یعنی ۱۲۱۶مورد ، یعنی از ابتدای ماه آوریل ،در شهرداری نوسیرات در استان دیر آلباله ثبت شده است.

به گزارش فرانسه پرس ، تجزیه و تحلیل انجام شده توسط محققان در ایالات متحده به نتایج بسیار نزدیک رسیده است، تحلیلی که توسط کوری شر و جامون ون دن هوک انجام شده است ، تصاویر گرفته شده توسط ماهواره‌ها را نشان می‌دهد که ۵۶.۹ ٪ از ساختمان‌های موجود در نوار غزه ، در مجموع ۱۶۰،۰۰۰ ساختمان ، تا ۲۱ آوریل آسیب دیده یا نابود شده‌اند.

صحنه دردناکی که از غزه مخابره شد

همزمان تصاویر دردناکی از غزه مخابره می شود که یکی از آنها مربوط به فلسطینی زخمی است که با کودک شهیدش وداع می کند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

منابع فلسطینی اعلام کردند که کوادکوپترهای ارتش رژیم صهیونیستی ساکنان غزه را در اطراف بیمارستان العوده در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه هدف قرار می دهند.

همچنین این منابع بیان کردند که بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در منطقه الدرج در شرق شهر غزه سه نفر شهید شدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق الصبره و الزیتون در شهر غزه را به شدت گلوله باران کرد.

همچنین شمال اردوگاه النصیرات در مرکزغزه و مناطقی جنوبی شهر غزه نیز از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز به شدت مناطق الصبره و الزیتون را در شهر غزه بمباران کردند.

این در حالی است که بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، ۳۶ هزار و ۴۷۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۲ هزار و ۷۷۷ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ساعات گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۴ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ساعات گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۴۰ و زخمی‌شدن ۱۵۰ نفر را در پی داشته است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ