مهندس مهرداد بذرپاش هم ثبت نام کرد؛

قرار من با رییس جمهور شهید هنوز برقرار است

اقتصاد ایران: وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار من با رییس جمهور هنوز برقرار است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، مهرداد بذرپاش پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار من با رییس جمهور هنوز برقرار است. میدان خدمت به مردم میدان جان فشانی است.

متن کامل سخنان به شرح زیر است:

شهادت سیدالشهدای خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی و دوستان شهیدم را تسلیت عرض می‌کنم.

با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین قدم در این راه سخت می‌گذارم قرار من با رئیس جمهور شهید هنوز برقرار است شهید زنده است و خللی بر عهدمان ایجاد نشده است.

شهیدی که قول داده بود تا مسئله حل کن باشد و در میدان و کنار مردم. سیدالشهدای خدمت به ما آموخت که میدان خدمت به مردم میدان جانفشانی است.

ما پای وعده‌های رئیس جمهور شهید ایستاده‌ایم. هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد. اقدامات شهید رئیسی نباید ناتمام بماند. تعهد به ساخت ۴ میلیون مسکن، ایجاد یک میلیون اشتغال در سال، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دولت، حل ناترازهای کشور در بخش‌های انرژی و اقتصادی و نیز تامین مالی کلان پروژه های کشور و سایر قول ها و وعده های ایشان با جدیت دنبال خواهد شد.

در دولت پیشرفت ایران دهیاران بخشداران و فرمانداران و مدیران اجرایی سطوح عملیاتی کشور عناصر اصلی و تعیین کننده خواهند بود و اختیارشان افزایش خواهد یافت و قدرت تصمیم گیری بیشتری پیدا خواهند کرد.

همچنان که تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین را به مردم واگذار کرده‌ایم انشاالله در دولت پیشرفت ایران صندوق ملی مسکن را به صندوق ثروت ملی تبدیل می‌کنیم و ۵ میلیون قطعه زمین با هدف مردمی‌سازی ساخت مسکن واگذار می‌نماییم. در کشور پهناوری که تنها با الحاق ۲ از زمین‌های قابل استفاده آن ۲۴۰ هزار هکتار زمین جدید تامین می‌شود دلیلی برای احتکار زمین وجود ندارد.

دولت پیشرفت ایران تمام کننده تمام ناتمام‌های رئیس جمهور شهید خواهد شد. ما به پشتوانه شما مردم پیش برنده این راه نیمه تمام هستیم.

همچنان که تکمیل پروژه مسکن مهر را بر عهده گرفتیم تکمیل ساخت ۴ میلیون مسکن و تکمیل کوریدورهای راهبردی مزیت ساز و شبکه‌های ترانزیتی ایران را نیز بر عهده خواهیم گرفت.

ایران سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی است. با استفاده از تجارب مجربین و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم نیروهای جوان نخبه و فرهیخته و جهادی و شرکت‌های دانش پایه و فناور که شرکای راهبردی دولت هستند ایران را می‌سازیم.

امروز تعداد قابل توجهی از جوانان توانمند در دولت مشغول هستند این اقدام خوب رئیس جمهور شهیدمان است که حتماً بر تعداد ایشان اضافه خواهد شد و به کمک این جوانان مشکلات را حل خواهیم کرد.

دیپلماسی نتیجه‌گرا و مبتنی بر توسعه روابط با همسایگان که اولویت آقای رئیسی هم بود دستاوردهای کم سابقه‌ای داشته است شکستن رکورد ترانزیت پیوستن به پیمان شانگهای و بریکس افزایش فروش نفت و افزایش درآمدهای ارزی بخشی از این دستاوردها بود که آن را توسعه خواهیم داد.

ما به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌کنیم مبتکرانه و مقتدرانه با دنیا مذاکره خواهیم کرد ما درد کارگران سفره بازنشستگان کرامت معلمان صلابت نظامیان دغدغه پرستاران معیشت هنرمندان و ورزشکاران را به جان خواهیم خرید.

مسائل و مشکلات ایران را می‌شناسیم در دولت‌های نهم و دهم در مجلس نهم در دیوان محاسبات کشور و دولت مردمی سیزدهم به شناختی عمیق و دقیق از شبکه مسائل کشور رسیده‌ایم. کشورداری و حکمرانی درست با بگو مگوهای خسته کننده و ملال آور راه به جایی نمی‌برد مردم از ما کار می‌خواهند و کار و کار و خدمت بی‌منت.

امکانات کشور نباید قربانی رقابت‌های سیاسی شود فرصتی برای ماندن در حواشی نیست کارها زیاد است و وقت ما کم و مردم منتظر.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ