بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان

اقتصاد ایران: سخنرانی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی داشته است و اکثر این رسانه ها بر روی موضوع زوال اسرائیل در این بیانات تمرکز داشته اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دوشنبه چهاردهم خردادماه در سالروز درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) سخنرانی کردند.

سخنرانی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی داشته است و اکثر این رسانه ها بر روی موضوع زوال اسرائیل در این بیانات تمرکز داشته اند.

بخش انگلیسی تارنمای العربیه ضمن بازتاب این سخنرانی بر این بخش از بیانات مقام معظم رهبری که از نیاز منطقه به عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) سخن گفتند، تمرکز کرده است.

بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

تارنمای تایمز اسرائیل نیز بر این بخش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی که از رژیم صهیونیستی را در حال ذوب شدن توصیف کردند، تمرکز داشته است.

بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

تارنمای یاهو نیوز نیز به نقل از خبرگزاری آلمان (DPA) سخنان رهبر انقلاب در تمجید گروه های مقاومت منطقه که وارد رویارویی با رژیم صهیونیستی شده اند را بازتاب داده است.

بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز در گزارشی ضمن بازتاب این سخنرانی بر موضوع ذوب شدن اسرائیل تمرکز کرده است. در واقع به نظر می رسد این بخش از سخنان مقام معظم رهبری محافل صهیونیستی را به خود مشغول کرده چون اکثر رسانه های عبری بر حول این محور گزارش های خود را تنظیم کرده اند.

تارنمای روزنامه جمهوریت ترکیه نیز در گزارشی ضمن بازتاب سخنرانی مقام معظم رهبری بر موضوع زوال اسرائیل در سخنان ایشان تمرکز داشته است.

بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

تارنمای سعودی عرب نیوز نیز بر این بخش از سخنرانی مقام معظم رهبری درباره نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی تمرکز کرده است.

بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

تارنمای غربی اینسایدر پیپر نیز ضمن بازتاب سخنرانی مقام معظم رهبری، بیانات ایشان درباره زوال رژیم صهیونیستی را بازتاب داده است.

بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی

وبگاه المیادین نیز در گزارشی ضمن بازتاب مفصل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره)، بر این بخش از سخنان ایشان که از خنثی شدن توطئه غربی ها در نتیجه عملیات طوفان الاقصی سخن گفتند، تمرکز کرده است. المیادین البته بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت بالای انتخابات ریاست جمهوری در ایران را نیز بازتاب داده است.

وبگاه عراقی بغداد الیوم سخنان رهبر انقلاب درباره فقدان رئیس جمهور شهید و همراهانش و خدمات ارزنده آنان را به عنوان تیتر گزارش خود انتخاب کرده است.



وبگاه لبنانی العهد نیز بیانات رهبر انقلاب درباره نزدیک بودن زوال اسرائیل در نتیجه عملیات طوفان الاقصی را بازتاب داده است.

شبکه الجزیره نیز ضمن بازتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب بر این مساله که عملیات طوفان الاقصی اسرائیل را در مسیر فروپاشی قرار داده و موضوع عادی سازی روابط را نیز به شکست کشانده، تمرکز کرده است.

وبگاه روسیا الیوم نیز سخنان رهبر انقلاب درباره نیاز منطقه به عملیات طوفان الاقصی را پوشش داده است.

وبگاه روسی اسپوتنیک نیز در گزارشی بر این بخش از بیانات آیت الله خامنه ای که تاکید کردند «عملیات طوفان الاقصی در شرایط حساسی که رژیم صهیونیستی در تلاش برای اجرای پروژه سیطره بر منطقه بود، رخ داد» تمرکز کرده است.

وبگاه المنار ، شهاب نیوز فلسطین و  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز این بخش از سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه عملیات طوفان الاقصی ضربه ای مهلک به رژیم صهیونیستی وارد کرد را بازتاب داده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ