با تیم اقتصادی خوب، مردم غنی و بهره‌مند خواهند شد

اقتصاد ایران: داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم با مدیریت قوی و تیم خوب اقتصادی بتوانیم ذخایر خدادادی را به فعلیت درآوریم تا مردم ما غنی و بهره‌مند باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کریمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) پس از حضور در وزارت کشور و ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: زمان جنگ به عنوان یک پاسدار از کیان کشور دفاع کردم و پس از جنگ وارد کارهای سیاسی شدم و با اعتماد مردم ایلام راهی مجلس شدم و به عنوان یکی از افراد قانون گذار در کمیسیون انرژی مجلس انجام وظیفه کردم.

وی عنوان کرد: تا سال گذشته در مدیریت‌های مختلف ارشد وزارت نفت بیشتر در جهت تولید، مدیریت توسعه میادین نفتی داشتم و اکنون بر اساس تکلیف وارد این عرصه شدم و پس از شهادت آیت الله رئیسی، احساس تکلیف کردم وارد این عرصه شوم.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: شما مطلع هستید سرشار از منابع ارزی هستیم اما معیشت مردم ما از مردم افغانستان پایین‌تر است. امیدوارم با مدیریت قوی و تیم خوب اقتصادی بتوانیم ذخایر خدادادی را به فعلیت در آوریم تا مردم ما غنی و بهره مند باشند. چرا نباید ما در بحث صنعت و اقتصاد حرف اول را بزنیم؟

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در پنجمین و آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ