مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید ادامه پیدا کند

اقتصاد ایران: نماینده ادوار مجلس در حاشیه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید بدون خط قرمز و بی‌توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر اردشیر مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران در عرصه بین المللی اثرگذار است مشکلات متعدد در داخل کشور وجود دارد. آنچه که باعث پیشرفت کشور می‌شود خواست و اراده مردم اتحاد و همدلی است که نقطه عطف آن انتخابات است.

وی افزود: در سه سال دولت مردمی شهید رئیسی دیدیم همه توان به ظرفیت‌های داخلی توجه داشت و کشور را معطل برجام و برجام‌ها نگه نداشت و هم با سیاست خارجی منطقه محور و بهبود ارتباطات با کشورهای متحد، کشور را از حالت انزوایی که پس از خروج آمریکا از برجام دچارش شده بود پیگیری کرد.

مطهری تصریح کرد: رئیس جمهور می‌تواند حضور میدانی و در بین مردم داشته باشد. رئیس جمهور می‌تواند دولت را مدیریت کند و ولایتمداری را در حد اعلا پیاده کند و هم از ظرفیت‌های بسیار بالایی که قانون اساسی در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار داده است بهره ببرد.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم با محوریت شهید جمهور فرصت‌های و بسترهای ایجاد شده است. ما قطعاً در دولت خدمت بی‌منت از این بستر استفاده خواهیم کرد.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید بدون خط قرمز و بی‌توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند. رعایت عدالت در توزیع ثروت و امکانات و امکانات در اقشار پایین از جمله کارمندان و کارگران و کشاورزان باید ادامه یابد و مبارزه داخلی با اثرات تحریم لازم است دنبال شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ