رییس جمهور باید علم توانمند سازی و اعتماد سازی داشته باشد

اقتصاد ایران: نماینده ادوار مجلس گفت: رییس جمهور باید فردی باشد که علم توانمند سازی و اعتماد سازی برای ارتباط میان مسائل کشور را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آذری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) پس از حضور در وزارت کشور و ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: همه می‌دانیم ایران و وطن عزیز ما وجودش مورد افتخار تک تک ایرانیان عزیز است اما مهمترین مسأله برای ما این است که در این ایام خادمی باشیم که ایران عزیز و شهدای پروازش به ما افتخار کنند.

وی عنوان کرد: در حکمرانی، تعداد عرصه‌های خدمت دولت متعدد است و ما نیز به دنبال این نیستیم که رییس جمهوری انتخاب کنیم که عامل به تمام امور باشد. رییس جمهور باید فردی باشد که علم توانمند سازی و اعتماد سازی برا ی ارتباط میان مسائل کشور را داشته باشد.

این داوطلب ریاست جمهوری تصریح کرد: رییس جمهور باید بتواند شرایط را به نفع مردم و جامعه مدنی به کار گیرد. برنامه ما این است که شخص رییس جمهور در چهار مسند و مرجع تصمیم ساز و تصمیم گیرنده و مدیر باشد. اول اینکه روابط بین قوا و جامعه مدنی را به نفع مردم توسعه دهد.

آذری افزود: برای اینکه بتوانیم رویه واحدی برای توسعه کشور به کار ببریم به حضور نخبگان و متخصصان نیاز حتمی داریم. در بحث فساد و مدیریت اعتراض‌ها و ظرفیت قانون اساسی از برنامه‌های ما در حوزه روابط بین قوا در جامعه مدنی است.

وی تاکید کرد: سنگینی بدنه دولت از دلایل عدم توسعه ما است و رییس جمهور باید بتواند چابک سازی دولت را در اسرع وقت انجام دهد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در پنجمین و آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ روز امروز (دوشنبه) ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ