آمادگی تیم‌های درمان در مراسم ارتحال امام(ره)

اقتصاد ایران: کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به زائران مراسم ارتحال امام (ره) قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیروهای سازمان اورژانس استان تهران با به کارگیری امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات رسانی به زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، در آماده باش کامل به سر می‌برند.

در همین راستا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، از زیرساخت‌های آماده شده جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مرقد مطهر امام راحل بازدید کرد.

وی گفت: با توجه به تقارن شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان با سالگرد ارتحال امام راحل، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی از مردم و زائران برای شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور داشته باشند بنابراین تمهیدات کاملی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی لازم به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است.

آمادگی تیم‌های درمان در مراسم ارتحال امام(ره)

کریمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات درمانی در چند حلقه در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر تیم‌های سیار بهداشتی و درمانی، تیم واکنش سریع، ۳ بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه در فضای مرقد مطهر و بیش از ۵۰۰ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمت هستند. همچنین چند فروند بالگرد جهت انتقال بیمارانی که دارای شرایط ویژه و زمان طلایی برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان‌های ریفرال و مرجع کشور هستند نیز در مرقد مطهر مستقرند.

معاون وزیر بهداشت افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و البرز و نیز معاونت بهداشت و درمان نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، تأمین اجتماعی و جمعیت هلال احمر هم در این طرح مشارکت داشته و آماده خدمت رسانی هستند.

آمادگی تیم‌های درمان در مراسم ارتحال امام(ره)

کریمی با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دیگر استان‌ها و شهرها نیز برگزار خواهد شد، افزود: تمامی بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردارند. کار برگزاری این مراسم جدا از وظیفه سازمانی، یک کار دلی و قلبی است و تمام تلاش ما، ارائه بهترین خدمات به زائران این مراسم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ