انقلاب اسلامی مستحکم در مسیر آرمان‌های امام (ره) در حرکت است

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان‌های امام (ره) در حرکت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

نیمه خردادماه هر سال یادآور خاطرات غم‌انگیز و حماسه‌آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، چهاردهم خردادماه عروج ملکوتی بزرگ‌مردی از تبار نور را یادآوری می‌کند که بر بلندای تاریخ فریاد معنویت و فتح را سر داد و امید را در دل ستم‌دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد، روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب‌عزا شدند.

قیام ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲ یادآور مجاهدت‌های ملت ایران به زعامت فقیهی عارف و حکیم و انقلابی بر علیه رژیم ستم‌شاهی هزاران ساله است و بی شک فصل مبرز و مؤثر در سرنوشت بشریت، از تاریخ زرین این مرزوبوم است که در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ به بار نشست.

ملت غیور ایران اسلامی این واقعه عظیم را هرگز فراموش نخواهند کرد.

یاد امام، یادآور عزّت و بیداری ملت ایران است؛ یادآور اسوه شدن و قدوه شدن ملت ایران برای همه امّت اسلامی و ملت‌های مستضعف است. این یاد را باید زنده نگه داشت و راه امام و خط امام را باید قدر دانست؛ از همه بیشتر جوان‌ها و ما مسئولین باید به مسئله توصیه‌های امام و وصیت‌نامهٔ امام به چشم یک دستورالعمل اجرایی بنگریم.

یکی از ویژگی‌های مهم رهبری امام در انقلاب اسلامی ایران، تبیین صریح هدف و استراتژی قیام بدون هرگونه محافظه‌کاری‌های سیاسی مرسوم در میانه سیاستمداران است.

ایشان به ادامه مبارزه از طریق فرهنگی و سپس انقلابی به‌منظور تأسیس حکومت اسلامی بدون یک کلمه کم‌وزیاد اصرار داشتند.

آزادسازی فلسطین در اندیشه امام نه‌تنها جزو وظایف فلسطینیان بلکه از جمله تکالیف همه مسلمین به شمار می‌آید و مسئولیتی همگانی اسلامی تلقی می‌گردد و امروز با طوفان الاقصای مردم مظلوم فلسطین و بیداری ملت‌های جهان اسرائیل به پایان خود نزدیک شده است.

اکنون در حالی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به سوگ آن سفرکرده می‌نشینیم که به‌واسطه لطف بیکران الهی، انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان‌های امام (ره) در حرکت است که جای خالی رئیس‌جمهور شهید این سید متعالی پرورش‌یافته در مکتب روح‌الله و همراهانشان را گرامی می‌داریم.

شهیدی که با حضور میلیونی مردم در مراسم‌های گرامیداشت ایشان یک‌بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی، حمایت و عشق باطنی خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بروز داده و باعث یأس، بدخواهان ایران عزیز شدند.

امام خمینی (ره) به‌عنوان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با عنایت به حضور مردم و جایگاه آنان و نیز تلاش آنان در همه عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، در مسئله انتخابات نیز تأکید فراوان داشت و در تمام انتخابات دوران زعامتشان، بر این امر پافشاری می‌کرد و همگان را به حضور پررنگ و انتخاب مناسب تکلیف می‌نمود و این امر را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بر می‌شمرد، و آن را ترسیمی روشن از آزادی و استقلال کشور می‌دانست.

اینجانب با تسلیت این ایام و خصوصاً تسلیت مجدد عروج رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان ضمن دعوت از آحاد مردم شریف برای شرکت گسترده در مراسم‌هایی که به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در استان لرستان برگزار می‌شود و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای گران‌قدر قیام ۱۵ خرداد، توفیق همگان در پیمودن راه مقدس این سروهای آزادی و کرامت را از درگاه حضرت حق‌تعالی مسئلت می‌نمایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ