تدارک ۱۰۰ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در سرپل ذهاب

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تدارک یکصد شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدرالله بابلی بعد از ظهر یکشنبه در اولین جلسه هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن جلسات فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و سید شهیدان خدمت و همراهانش، اظهار کرد: در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره از این انتخابات در کشور هستیم و بر اساس روز شمار این انتخابات، اولین جلسه هیأت اجرایی این دوره در فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یکصد شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای رأی‌گیری از مردم آماده شده است، افزود: یک هزار و پانصد نفر در قالب هیأت‌های اجرایی و نظارت، بازرسی و امنیت انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهند کرد و عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری همان هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال گذشته است.

بابلی ادامه داد: در هیأت اجرایی شهرستان هشت نفر از معتمدین، یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهرستان، رئیس دادگستری، دادستان، نماینده ثبت احوال و فرماندار سرپل ذهاب نیز از اعضای این هیأت هستند.

وی تصریح کرد: در ۲ بخش قلعه شاهین و بخش دشت ذهاب نیز همچنین ترکیبی به عنوان هیأت اجرایی بخش تشکیل شده است.

بابلی با تاکید بر اینکه اعضای هیأت‌های اجرایی از رأی مردم صیانت خواهند کرد، خاطر نشان کرد: همه دست‌اندرکاران انتخابات باید از آرای مردم و نامزدهای انتخابات که یک اصل پایه گذاری شده توسط رئیس جمهور فقید و شهید بود، صیانت کنند.

وی با بیان اینکه مردم سرپل ذهاب در میادین مختلف انقلاب همواره حماسه آفرینی کردند، افزود: قطعاً در انتخابات پیش رو نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای اعلام شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: مجموعه ستاد انتخابات این شهرستان انتخابات‌های متعددی را برگزار کرده است و قطعاً با دقت و مراقبت بیشتری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است، در این جلسه بر لزوم سلامت و امنیت انتخابات تاکید شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ