مقاومت در غزه و فلسطین موضوع اول دنیا و یادگار امام خمینی(ره) است

اقتصاد ایران: ری- سرپرست ریاست جمهوری گفت: مقاومت در غزه و فلسطین موضوع اول دنیا و یادگار امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر، شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی که در حرم مطهربرگزار شد با اشاره به اینکه یاد و خاطره رحلت حضرت امام همین الان هم برای ما سخت است، اظهار کرد: هیچ بعد و ساحتی از امام فراموش شدنی نیست.

مخبر با بیان اینکه امسال درد مضاعفی هم داریم و آن از دست دادن شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جهمور محترم ایران و همراهان محترمشان، شهید امیرعبداللهیان و استاندار عزیز آذربایجان شرقی و امام جمعه بسیار محبوب تبریز آیت‌الله آل‌هاشم و گروه پروازی است گفت: این موارد هم غم مضاعفی بر دل ما افزوده است.

وی افزود: این روزها نمی‌توان در محفلی حضور پیدا کرد و از فجایع غزه نگفت، مسائلی که در غزه می‌گذرد تقریباً حالت کم‌سابقه‌ای حتی در فلسطین پیدا کرده است؛ در قضایای رفح هیچ جنایتی نمانده است که اسرائیلی‌ها و رژیم اشغالگر قدس آن را انجام نداده باشد.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی چند ماه است به هیچکدام از هدف‌های خود نرسیده و به جای اینکه بتواند در صحنه نبرد این کارها را دنبال کند به جان فلسطینیان حمله ور است افزود: مقاومتی که امروز در غزه و در محور مقاومت وجود دارد یادگار حضرت امام است چرا که ایشان بحث فلسطین را موضوع اول اسلام اعلام کردند و امروز همان جریان این موضوع فلسطین را به موضوع اول دنیا تبدیل کرده است.

مخبر با اشاره به اینکه امام فقیه، فیلسوف، عارف و سیاست‌مدار بود افزود: اولین مشخصه بارز حضرت امام باور و اعتماد به خدا، تحول‌خواهی بود گفت: امام معتقد بود که اقتصاد و فرهنگ و همه ابعاد کشور باید متحول شوند و دنبال این موضوع بود.

کفیل ریاست‌جهوری افزود: امام عاشق مستضعفان، دشمن‌شناس، اهل مشورت، ساده‌زیست بود و به عدالت باور جدی و قلبی داشت و نمی‌توانست با ظالم بسازد.

وی بیان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی قدرت نظام را تقویت می‌کند و امیدوار هستیم با عنایت خداوند مردم مثل سابق در صحنه انتخابات حاضر شوند که این موضوع هم باعث قوت و تقویت کشور و هم تضعیف دشمنان می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ