حضور اسرا البحیصی، خبرنگار معروف فلسطینی در خبرگزاری تسنیم

اقتصاد ایران: اسرا البحیصی، خبرنگار فلسطینی شبکه العالم و از شاهدان عینی جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حضور در محل خبرگزاری تسنیم به تشریح خاطرات خود از هشت ماه جنایات و نسل‌کشی‌های ارتش اسرائیل در حق مردم مظلوم غزه پرداخت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اسرا البحیصی»، خبرنگار زن فلسطینی شبکه «العالم» و از راویان مظلومیت ملت فلسطین در میان اصحاب رسانه فلسطین در خلال نبرد طوفان‌الاقصی، با حضور در محل خبرگزاری تسنیم ضمن دیدار با برخی مدیران خبرگزاری و بخش‌های مختلف تحریریه، به تشریح خاطرات خود از مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست پرداخت.

البحیصی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین در خلال جنگ غزه، از دشواری‌های خود در مسیر پوشش اخبار جنایات صهیونیست‌ها در طول جنگ و در سایه اشغال و حملات گسترده ارتش اسرائیل به غزه سخن گفت.

فلسطین , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

خبرنگار شبکه العالم در غزه در ادامه با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی و حامیان بین‌المللی این رژیم همچون آمریکا و کشورهای غربی به منظور بیرون راندن ساکنین فلسطینی غزه در قالب طرح‌ها و پروژه‌های گوناگون غربی-عبری-عربی تاکید کرد: ملت فلسطین به رغم متحمل‌شدن رنج و سختی‌های فراوان، بر ادامه حضور در غزه و مبارزه با اشغالگری صهیونیست‌ها تا تحقق پیروزی نهایی مقاومت تاکید دارد.

این خبرنگار زن فلسطینی با تجلیل از مقام زنان فلسطینی در یاری و امداد به رزمندگان مقاومت فلسطین افزود: زنان فلسطینی جایگاهی والا را در ایستادگی این ملت برابر اشغالگری صهیونیست‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

فلسطین , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

وی با اشاره به خاطرات خود از نقش زنان در طول ماه‌ها جنگ و جنایت نظامیان صهیونیست در غزه گفت: در بسیاری از اوقات زنان فلسطینی بدون اعتنا به حضور پرشمار نظامیان اشغالگر صهیونیست و درخواست آنان از اهالی غزه به‌منظور تخلیه منازل خود، ضمن ایستادگی برابر خواست صهیونیست‌ها، مردان و جوانان فلسطینی را به مقاومت علیه صهیونیست‌ها دعوت می‌کنند.

 سردبیر خبرگزاری تسنیم نیز در جریان این دیدار ضمن تقدیر از مجاهدت‌های اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه العالم در روایت مصائب و رنج‌های مردم مظلوم غزه در طول نبرد طوفان الاقصی، از آمادگی این خبرگزاری برای انتشار خاطرات و روایت‌های این خبرنگار فلسطینی برای مخاطبین فارسی‌زبان خبر داد.

سردبیر خبرگزاری تسنیم، کمبود کتاب‌ها و رمان‌های داستانی در موضوع فلسطین و به تبع آن کمبود تولیدات سینمایی و ویدئویی در این حوزه را یکی از ضعف‌های جدی رسانه‌ای در روایت مظلومیت ملت فلسطین و جنایات و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی برشمرد.

فلسطین , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

عبداللهی با اشاره به تقویت جایگاه ادبیات داستانی دفاع مقدس در سالهای اخیر به لطف انتشار کتاب‌های متعدد داستانی و رمان با موضوع جنگ تحمیلی، بر ضرورت افزایش آثار مکتوب توسط نویسندگان فلسطینی در حوزه مقاومت تاکید کرد.

البحیصی ضمن تایید کمبود آثار مکتوب در این زمینه از موفقیت آثار سینمایی و ویدئویی ساخت ایران همچون سریال «یوسف پیامبر» به عنوان نمونه‌ای موفق از پیوند ادبیات داستانی مقاومت با آثار درام تصویری یاد کرد که از مقبولیت بالایی در میان مخاطبین جهان عرب به ویژه فلسطینیان برخوردار است.

 

این خبرنگار فلسطینی در پایان گفتگو با برخی مدیران خبرگزاری و خبرنگاران و  برگزاری مراسم تجلیل، ضمن بازدید از تحریریه‌ها، به برخی از سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ