وقتی ارتش صهیونیستی قادر به حفظ امنیت پایگاه‌های خود هم نیست

اقتصاد ایران: نظامیان صهیونیست قادر به حفاظت از پادگان‌های خود هم نیستند و خبر رسیده که افراد ناشناس با حمله به یک پایگاه اسرائیلی در فاصله ۵۰ متری غزه، یک نظامی را به شدت مضروب کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی که عصر یک شنبه منتشر شد با استناد به گزارش منتشر شده در شبکه تلویزیونی کان فاش کرد، شماری از افراد ناشناس موفق شدند وارد یکی از پایگاه‌های نظامی اسرائیل در جنوب (فلسطین اشغالی) شده و یکی از نظامیان موجود در داخل آن را با پنجه بوکس و افشانه فلفل مضروب کرده و به راحتی هم از آنجا خارج شوند.

این رسانه عبری زبان خبر داد، این حادثه یک ماه پیش رخ داده بود و ارتش اسرائیل امروز اجازه انتشار آن را داد که در آن شماری از افراد ناشناس موفق شدند خود را به داخل پایگاه نظامی اسرائیل که فقط 50 متر با نوار غزه داشته ( و جایی که ارتش درآن مشغول جنگ بوده و قاعدتا نظامیان موجود در این پایگاه باید در سطح قابل توجهی از آماده باش قرار داشته باشند)، برسانند و این نظامی را مضروب کنند.

به نوشته این رسانه، پایگاه مذکور یکی از چندین پایگاه نظامی بود که در 7 اکتبر نیز به دست نیروهای حماس افتاده بود.

شاهدان در این رابطه گفتند: یک خودروی آئودی مشکی به ایست و بازرسی ورودی پایگاه رسید، افراد ناشناس موجود در داخل خودرو نام یکی از افراد موجود در داخل پایگاه را داده و بعد از آن وارد شدند، آنها به دنبال یک نظامی مشخص بودند و بعد از آنکه او را پیدا کردند فورا و بدون هیچ مقدمه‌ای به صورت وی افشانه فلفل زده و چند مشت هم حواله صورت وی کردند، بعد از آن به شدت او را کتک زدند و به همان راحتی که وارد پایگاه شده بودند از آنجا خارج شدند.

نظامی مذکور به دلیل شدت ضربات وارد شده به بیمارستان برازیلا در خارج ازپایگاه منتقل و پزشکان جراحات وی را خطرناک اعلام کردند به نحوی که نظامی یاد شده از یک ماه پیش در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد.

این نظامی در بازجویی صورت گرفته تاکید می کند که هیچ دشمنی نداشته و اختلافی هم با کسی ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به افشای این رسوایی، این حادثه را خطرناک و مدعی شد بعد از وقوع آن تدابیر امنیتی را افزایش داده است، همچنین پلیس نظامی اسرائیل تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرده است و قرار است نتایج آن را تسلیم دادستان نظامی نماید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ