امسال چهاردهم خرداد، غم مضاعفی داریم

اقتصاد ایران: سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: همزمانی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با ایام شهادت رئیس جمهور و جمعی از یارانش، غم و اندوه این فراق را مضاعف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی به ملت ایران و همه دوست‌داران امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این روزها بسیار اندوهگین هستیم؛ از سویی فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ما را غمگین کرده و از سوی دیگر شهادت رئیس جمهور و همراهانش و همچنین تداوم جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه آمریکایی‌ها و برخی کشورهای غربی در غزه غم ما را مضاعف کرده است.

سرپرست ریاست جمهوری از خداوند متعال درخواست کرد که گشایشی در مصائب مردم مظلوم و مقاوم غزه ایجاد کند تا این مردم با پیروزی بر دشمن خونخوار خود از مظالم رژیم غاصب صهیونیستی نجات یابند.

مخبر در ادامه با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تاکید بر اهمیت بیش از پیش مشارکت بالا در این دوره از انتخابات، راهبرد نظام و دولت را زمینه‌سازی برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در این رویداد ملی دانست و افزود: یکی از محورهای اصلی جلسات سران قوا که به طور مداوم به منظور هماهنگی امور مربوط به انتخابات برگزار می‌شود نیز برنامه‌ریزی لازم برای تمهید مقدمات و زمینه‌های تقویت و ارتقای مشارکت عمومی در انتخابات است.

سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: وزارت کشور و صدا و سیما اقدامات خود در این زمینه را آغاز کرده‌اند، اما لازم است برای انتخاباتی شدن فضا تلاش بیشتری صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ