امام خمینی (ره) معجزه قرن بود

اقتصاد ایران: کرج- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز امام خمینی (ره) را معجزه قرن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، حجت الاسلام ابوطالب ندرلی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با پرداختن به سیره بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: امام خمینی (ره) معجزه قرن بود آنچنان که ۳۵ سال پس از ارتحال ملکوتی ایشان برکات وجودشان هنوز جاری است و این نشان می‌دهد امام راحل هنوز زنده است چون راهشان و رهروانشان هنوز زنده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به دیدگاه شهید مطهری درباره امام خمینی اضافه کرد: شهید مطهری معتقد به چهار «امَنَ» در شخصیت امام خمینی ره بود که امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است: آمن به قوله، آمن به هدفه، سوم آمن به سبیل و چهارم آمن به ربه.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی البرز با اشاره به قیام خونین پانزده خرداد که ۶۵ سال از آن حادثه می‌گذرد گفت: حضرت امام راحل در بیش از نیم قرن پیش صحبت‌ها و دیدگاه‌هایی را ارائه کرد که دانشگاه‌های امروز در اعتراض‌ها و تجمعاتشان ابراز می‌کنند و تبدیل به مطالبه بزرگ جهانی نسل امروز شده است.

حجت الاسلام ندرلی اشاره‌ای هم به شهدای خدمت و حوادث و شرایط هفته‌های گذشته کشور کرد و ادامه داد: ما در شرایطی ریاست جمهوری شهید سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه را از دست دادیم که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را هم نداشتیم چون به پایان دوره این دو مجلس رسیده بودیم اما شاهد بالاترین امنیت، هم در برخورد با حادثه شهادت ریاست جمهوری بودیم و هم در تشییع و تدفین پیکر پاک این عزیزان که میلیون‌ها نفر در پنج استان کشور شهدای خدمت را تا جایگاه ابدی شأن بدرقه کردند.

وی در ادامه به درایت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب نیز در این حادثه اشاره و اضافه کرد: رئیس جمهور شهید یار با وفای رهبری و تربیت شده مکتب امام (ره) بود که روحیاتشان شباهت بالایی با روحیات و باورهای بنیانگذار انقلاب داشت ما از درگاه خداوند می‌خواهیم همواره از پیروان راستین راه این شهدا و امام شهدا باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ