امام با قدرت نرم هندسه جهانی قدرت را تغییر داد

اقتصاد ایران: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام با قدرت نرم هندسه جهانی قدرت را تغییر داد و این قدرت امروز در جهان و منطقه در حال تکثیر است.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور طی سخنانی به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت:  امام(ره) عزیز با معرفی انقلاب اسلامی دوره جدیدی را در تاریخ بشری آغاز کرد. دوره‌ای که با برچیده شدن حکومتهای موروثی و سلطنتی و ایجاد مدل جدیدی از حکومت بر پایه مردم‌سالاری دینی آغاز شد.

وی گفت: با پایان سلطه پهلوی در ایران افول تمدن غرب نیز آغاز شد و حوادث غزه نقطه پایانی این تمدن بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای امام تغییر مفهوم قدرت در جهان بود. راهبرد امام راحل در دوران مبارزه قدرت نرم علیه قدرت سخت بود و بر این اساس مفهوم جدیدی را به دنیا عرضه کرد. 

سلیمانی افزود: همین راهبرد امروز در غزه نیز تبلور دارد. به ظاهر خانه‌های آنها خراب شده است اما قدرت آنها مانند روز 7 اکتبر است. این قدرت به باور ملتها برمی‌گردد و همان چیزی است که باعث شده رزمندگان جبهه مقاومت با اتکا به آن مقابل همه جبهه غرب بایستد.  همین قدرت باعث می شود انصار الله یمن به ناوهای آمریکایی حمله کند و از آنها نهراسند.

وی گفت: بر اساس این تغییر موازنه قدرت بود که امام هندسه قدرت را در جهان تغییر داد. 

سردار سلیمانی گفت: این قدرت امروز در جهان و منطقه در حال تکثیر است. همین مسئله امروز جوانان و دانشجویان در دنیا را علیه ظلم به میدان آورده و به تعبیر رهبری در جای درستی از تاریخ قرار داده است.

وی گفت: سازمان بسیج دانشجویی برای تحقق همه جنبه های مردم سالاری دینی رسالتی را با دوش دارد که شما دانشجویان که از ارکان آن محسوب می شوید، وظایفی را در این زمینه دارید. چتر بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی باید باز باشد و بستر فعالیت همه دانشجویان در آن فراهم باشد تا این قشر بتواند آرمانهای کمال یافته انقلاب را دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی طرازی از مسیولیت را به مردم و جهان عرضه کرد و باید این مسیر ادامه پیدا کند از دانشجویان خواست زمینه این روند را فراهم کنند و گفت: نقش شما دانشجویان در تبیین مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه مهم است. البته وارد مصادیق نباید شوید ولی باید به انتخاب مطلوب و تحقق شاخص های 4 گانه مد نظر رهبر انقلاب در انتخابات کمک کنید. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ