انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی و اجتماعی جهان را شکست

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در نشست مشترک ائمه جمعه استان مازندران و فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل اظهار کرد: طبق فرمایش حضرت امام، انقلاب معادله جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی جهان را شکست و چهارچوب جدیدی ساخته که عدل را ملاک رفاه قرار داده است.

وی با عنوان این که همچنین امام خمینی (ره) فرمودند که ما از هر عادلی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم، افزود: در این انقلاب رئیس جمهور شهید، عکس سردار سلیمانی را در سازمان ملل روی دست گرفت و شهید جمهور قریب سه سال، شب و روز برای خدمت نمی‌شناخت و جمعه و تعطیلات نداشت.

امام جمعه ساری گفت: آیت‌الله رئیسی تبعیت بالایی از ولایت فقیه و صبر و تحمل بالایی داشتند و درایت و هوشیاری، مردم‌داری وی در حد عالی بود و باید جامعه را به این سمت برد تا همانند شخص آیت‌الله رئیسی رأی آورد.

این مسئول تصریح کرد: جمعیت دغدغه و معضل بسیار مهمی بوده زیرا دشمنان این مملکت دلشان به اینکه آینده این کشور از لحاظ جمعیت آینده بسیار خطرناکی است، خوش بوده در حالی که همه ما باید به مساله پیری جمعیت توجه کنیم و راهکارهای لازم در این مساله داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه کلان مسائل استان پنج مساله تعریف شده از جمله آنها مساله جمعیت است، اعلام کرد: در آستانه تابستان و مسائل مبتلابه آن، باید دست به دست هم دهیم تا بر سواحل یک سیاست معین و واحدی داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: گروه‌های جهادی تبلیغاتی جوان زیاد داریم و گروه‌های باانگیزه فرصت کافی برای تبادل نظر و مباحث مشترک داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ