کتاب «سلام بر روح الله» ویژه کودکان منتشر شد

اقتصاد ایران: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: کتاب «سلام بر روح الله» ویژه کودکان در قالب کمیک و داستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: از سال گذشته مجموعه کتاب‌های سلام را به مناسبت‌های مختلف در حال تهیه و تدوین هستیم که می‌توان به کتاب «سلام بر ماه خدا» ویژه ماه رمضان، «سلام بر حسین» ویژه ماه محرم، «سلام فرمانده» ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: کتاب سلام روح الله به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل تدوین و منتشر شد. این کتاب ویژه کودکان است که به واسطه سرگرمی، داستان، کمیک، مسابقه و فناوری AR سعی داریم بخشی از زندگی حضرت امام (ره) را به کودکان این سرزمین معرفی کنیم. در این کتاب داستان‌های مرتبط با زندگی امام راحل از جمله محل زندگی شان، موضوع جماران، زندگی ساده ایشان منتشر شده است. بیشتر از بعد خانوادگی زندگی حضرت امام راحل در این مجموعه پرداخته ایم.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: دو نسخه از مجموعه کتاب‌های سلام همچون سلام فرمانده به دست مقام معظم رهبری رسید. ایشان ضمن تحسین این آثار فرمودند که خوب است با این مدل و روش چنین کاری می‌کنید و مفاهیم ارزشی و مهم انقلاب اسلامی را به نسل جدید به ویژه کودکان امروز منتقل می‌کنید. برای انتشار هرچه بیشتر برنامه‌ریزی کنید.

وی افزود: از آنجا که چندان کتاب در اولویت کودکان نیست سعی کردیم تا با روش‌های جدید کودکان را با چنین مفاهیم ارزشی و قهرمانان ملی آشنا کنیم. یعنی کودکان به واسطه مسابقه و سرگرمی و تصاویر جذاب با بخش‌هایی از زندگی امام راحل آشنا شوند.

زیبایی نژاد گفت: از سال گذشته در خصوص بیشترین مناسبت‌های اصلی مجموعه سلام را تولید کردیم و از امسال سعی بر انتشار آن داریم تا هرچه بیشتر این تولیدات به دست کودکان برسد. همچنین با وزارت آموزش و پرورش صحبت کرده ایم تا این مجموعه آثار با تیراژ بالا منتشر شود و به دست مدارس برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ