واگذاری بخش عمده ای از اراضی طرح ملی مسکن در کرمان

اقتصاد ایران: مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان کرمان با اشاره به واگذاری بخش عمده‌ ای از اراضی طرح ملی مسکن در استان کرمان گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی بخش عمده‌ای از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان به زمین زده شده است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رضا حافظی در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: تامین و عرضه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان به اتمام رسیده است.

وی از واگذاری بخش عمده‌ ای از اراضی این طرح در استان کرمان خبر داد و افزود: کلنگ آغاز عملیات اجرایی بخش عمده‌ای از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان به زمین زده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان داشت: عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکن نیروهای مسلح در سایت ۷۲ هکتاری کوهسار شهر کرمان تا امروز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز ۲ هزار واحد مسکونی کارکنان نیروهای مسلح طبق تفاهمنامه وزارت دفاع و راه و شهرسازی واگذاری انجام شده است.

وی بیان کرد: قرار بود سایت ۱۰۸ هکتاری شهرک ارگ کرمان نیز انبوه‌ سازی و چهار واحدی باشد، که مقرر شد؛ به صورت واگذاری دنبال شود و در حال حاضر ۴ هزار واحد را می‌ توانیم در این سایت جانمایی کنیم، جانمایی اراضی در حال انجام و قطعه‌ بندی مشخص شده و حدود یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین واگذار شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: سایت همت یک و همت دو کرمان دو شهرک بزرگ و حدود ۱۰ هزار واحد قرار است در آن ساخته شود، لذا برای اینکه وحدت رویه در ساخت و سازها وجود داشته باشد ، پیشنهاد دادیم تا نمای ساختمان توسط سازندگان با تسهیلات بانکی صورت گیرد و در ادامه کار به مردم سپرده شود؛ تا با آورده شخصی خود ریزه‌کاری‌ ها را انجام دهند.
حافظی اظهار داشت: سایت حاجی‌ آباد بنیاد مسکن نیز رو به اتمام است و طی یک ماه آینده افتتاح آن را خواهیم داشت، پروژه بلدالامین نیز با جلسات مختلف اتفاقات خوبی در آن صورت گرفت و مقرر شد زمین از ستاد اجرایی تحویل وزارت راه و شهرسازی شود.
وی در مورد حوزه سایت سیرجان نیز گفت: در حال حاضر ۵۰۴ واحد ساختمانی آماده تحویل داریم و می‌ توانیم افتتاح آن را در سطح ملی بزودی داشته باشیم، بقیه ساخت‌های سیرجان نیز در حال آماده‌ سازی است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در مورد سایت‌ های شهرستان شهربابک گفت: در خورسند و شهربابک آماده‌ سازی‌ ها تقریبا مرحله اول آنها به اتمام رسیده و قطعات از طریق بنیاد مسکن به مردم واگذار شده و در حال گرفتن پروانه و یا ساخت هستند.
حافظی تصریح کرد: سایت ۶۱۶ هکتاری بافت در قالب چهار قسمت کار می‌ شود؛ که ۱۲۵ هکتار آن آماده‌ سازی و واگذاری‌ ها انجام شده است و مردم در حال شروع عملیات اجرایی و اخذ پروانه هستند.
وی همچنین در خصوص سایت ۲۰۷ هکتاری رفسنجان خاطرنشان ساخت: آماده‌ سازی آن در حال انجام است و برای قرعه‌کشی ۳ هزار و ۸۶۴ قطعه زمین در سایت رفسنجان در قالب نهضت ملی و در جوانی جمعیت انجام شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: امیدواریم با روندی که پیش می‌ رود، در شهریور ماه واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت به صورت کامل انجام شود و فرد پشت نوبتی نداشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ