گل پرسپولیس به مس رفسنجان صحیح بود

اقتصاد ایران: سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به صحنه هایی که منتشر شده است گل پرسپولیس به مس سالم بوده است.

دانیال مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره شائبه گل قهرمانی پرسپولیس در موقعیت آفساید توسط گئورگی گولسیانی مقابل مس رفسنجان گفت: همانطور که دیدید صحنه‌ای که منجر به گل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان شد با زوایای موجود نمی‌توان با قاطعیت درباره آفساید بودن آن اظهارنظر کرد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد پای بازیکن مدافع آفساید را پر کرده است. مگر اینکه زاویه جدید با فیلم جدیدی به دستمان برسد که خیلی واضح نشان دهد این صحنه، آفساید بوده است.

مرادی به قانون فیفا در این زمینه اشاره گرد و گفت: پروتکل داوری در کل دنیا نسبت به چنین صحنه‌هایی به صراحت عنوان کرده است اگر صحنه‌ای به آشکار نتوان آن را بررسی کرد که داور اشتباه داشته یا خیر باید تصمیم تیم داوری را باید تأیید کرد.

او افزود: من دیدم بعضی‌ها می‌گویند بازیکن در وضعیت آفساید است. وقتی از چنین عبارتی استفاده می‌کنیم باید به وضوح قابل شناسایی باشد که بدن بازیکن جلوتر از توپ و مدافع ماقبل آخر به دروازه حریف است.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به همین دلیل فیفا در حال حاضر دارد روی اصلاحیه‌ای در قانون آفساید کار می‌کند که طی آن تمام بدن بازیکن باید کاملاً باید در وضعیت آفساید باشد تا جنین شائبه‌هایی دیگر پیش نیاید.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد قطعی نظر دهی کنیم باید تکنولوژی VAR باشد تا با خط کشی‌های صورت گرفته درباره حضور میلی متریِ بودن یا نبودن بازیکن در وضعیت آفساید اظهار نظر کنیم ولی واقعیتی که در صحنه‌های منتشرشده می‌بینیم به نظر می‌رسد پای مدافع مس، آفساید را پر کرده است و گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

گل پرسپولیس به مس رفسنجان صحیح بود

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ