سمیعی: استقلال همچنان بزرگ‌ترین تیم تاریخ ایران در آسیاست

اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی استقلال بعد از ناکامی این تیم در دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر سابقه این تیم در آسیا را به رخ رقبا کشید.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشید سمیعی بعد از پیروزی استقلال مقابل پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر و نایب قهرمانی آبی‌پوشان، اظهار داشت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که امسال هم مثل همیشه از تیم حمایت کردند. تا این لحظه با اینکه تیم ترکیب فوق‌العاده‌ای در مقایسه با رقیبان نداشت، خوب پیش رفت. تیم با حمایت هواداران، کادر فنی و همه کسانی که نقش داشتند و توانستند کمک کنند تا این مرحله جلو آمد و با 67 امتیاز نایب قهرمان شد. تا حالا امکان نداشته است تیمی با این امتیاز نایب قهرمان شود. اینها همه مرهون حمایت هواداران، درایت کادر فنی و غیرت و تلاش خستگی‌ناپذیر بازیکنان است. از همه آنها تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: استقلال همچنان بزرگ‌ترین تیم ایرانی در تاریخ جام باشگاه‌های آسیایی است و ان‌شاءالله فصل آینده با یک ترکیب قوی و تقویت خوب به مسابقات قدم می‌گذارد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر هم به همکاری خود با آبی‌پوشان ادامه می‌دهد، گفت: فعلاً آقای نکونام برنامه داده است و کار را پیش می‌برد. سال آینده قوی‌تر و محکم‌تر در مسابقات خواهیم  بود.

«در موضوع ادامه همکاری با نکونام، چقدر شما تصمیم‌گیرنده هستید. آیا امکان دارد هولدینگ خلیج فارس تصمیم دیگری بگیرد؟ آیا با جواد نکونام جلسه برگزار کردند؟» سمیعی در پاسخ به این سؤالات تصریح کرد: در گذشته استقلال مدیرعامل‌محور بوده است. به این دلیل که سهامداری نبود که بتواند تزریق بودجه کند و پشت باشگاه باشد. به این علت که مجلس شورای اسلامی در سال  93  مصوبه‌ای داشت و کمک به ورزش قهرمانی را ممنوع کرد، اما از این به بعد باشگاه مالک‌محور است که از طریق هیئت مدیره تصمیمات خود را اتخاذ می‌کند. مدیرعامل هم در چارچوب مصوبات هیئت مدیره فعالیت می‌کند. بنابراین فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد. در حال حاضر هولدینگ خلیج فارس به‌عنوان مالک باشگاه استقلال، مبلغ سنگینی برای تملک باشگاه پرداخته و قرار است هزینه سنگینی هم بابت تقویت تیم و رسیدگی به زیرساخت‌ها بپردازد. هولدینگ نقطه نظراتش را از طریق هیئت مدیره خودش اعمال می‌کند.

وی راجع به دیدار شهریاری نماینده تام‌الاختیار هولدینگ خیلج فارس در باشگاه استقلال با بازیکنان تیم در رختکن، تصریح کرد: آقای شهریاری وارد رختکن نشد. ایشان یک لحظه بازیکنان را کنار زمین دیدند، خسته نباشید گفتند و از تلاش‌های‌شان تشکر کردند و به‌عنوان نماینده هولدینگ تأکید کردند به حمایت خود از باشگاه ادامه خواهند داد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیتش در باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: در خصوص مدیرعامل  هیئت مدیره باشگاه تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ