۵ عملیات دیگر حزب‌الله علیه پایگاه‌های ارتش اسرائیل

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از پنج عملیات دیگر خود علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات مستمر اشغالگران در غزه و جنوب لبنان خبر داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت توانستند پنج موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ خود (سومین) اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «شومیرا» با موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه چهارم نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیست‌نشین «نطوعه» با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در پنجمین بیانیه خود اعلام کرد که مقر فرماندهی تیپ 769 رژیم صهیونیستی، پادگان جیبور کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را با موشک سنگین برکان هدف قرار داده و منجر به آتش سوزی و تخریب بخشی از آن شده است.

در بیانیه ششم مقاومت اسلامی لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت تأسیسات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در «المرج» با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی بر دشمن وارد کرده‌اند.

حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه هفتم خود اعلام کرد پایگاه اسرائیلی «خربه ماعر» و مواضع توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی و تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در این منطقه را هدف حمله موشکی قرار داده و تلفات قطعی از اشغالگران گرفته است.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ