آزادی زندانیان آذربایجان شرقی در طرح پویش چله خدمت

اقتصاد ایران: تبریز- پویش چله خدمت در سراسر کشور به پاس خدمات رئیس‌جمهور شهید آغاز شده و در این بین زندانیان جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی درحال آزاد شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، به ظاهر از این دنیای فانی رخت بر بسته و عروج کرده اند اما گویا خادمان ملت حتی پس از شهادت نیز همچنان منبع و منشأ خدمت هستند، گویا پس از شهادت نیز چله خدمت بسته اند برای ملت و این بار در قامت پیام آور آزادی برای زندانیان جرایم غیر عمد در تبریز.
در میان خیل بنرها و دیوارنگاره‌های پرتعداد و رنگ به رنگی که پس از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه بالگرد بر در و دیوار شهر تبریز نقش بسته‌اند، برخی‌ها متفاوتند، بنرهایی که برای اعلام تعداد زندانیان آزاد شده با هزینه تاج گل و اعلامیه‌های تسلیت نصب شده اند و این تنها گوشه‌ای از فرهنگ غنی مردم تبریز و آذربایجان در دستگیری از هم نوع است که این بار به اسم خادمان ملت و شهدای خدمت از جمله شهید آیت الله آل هاشم نماینده فقید ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و شهید مالک رحمتی استاندار جوان و فقید استان نمود و ظهور یافته است.
بی شک این کمترین قدردانی از مردانی است که نه تنها در عمر خدمت دنیایی شأن که بلکه در عروج شهادت گونه شأن نیز فعل خدمت بی منت به کشور و ملت را صرف کردند، انسان‌های تربیت یافته در مکتب خمینی کبیر (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی که پایه و اساس ایران مقتدر است.
گفتمان «از مردم و برای مردم بودن» معیار و شاخص اصلی در گزینش و پایش مسئولان و کارگزاران دیروز، امروز و فردای نظام جمهوری اسلامی در افکار عمومی و بطن جامعه ایرانی است و این چنین است که مردانی چون شهدای خدمت حتی پس از شهادت نیز منبع و منشأ خدمت می‌شوند و البته الگوی تراز برای گماردن افراد در مناسب مهم و کلیدی آینده.
فیلم از حسن عبدالهی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ