عزت اسلامی در دولت سیزدهم نمایان شد

اقتصاد ایران: اصفهان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دولت سیزدهم در زمانی که چشم‌ها به غرب دوخته شده بود حکمرانی اجرایی انقلابی را پیش‌برد و عزت اسلامی در این دولت نمایان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری عصر شنبه در شورای اداری استان که با حضور استاندار اصفهان، معاونان استانداری، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهیدجمهور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: مراقب باشیم غفلتی صورت نگیرد که به سختی زندگی مردم منجر شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب، نظام اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی توانست یک نظام فاسد دیکتاتور را به زیر آورد و یک نظام مترقی را به اوج برساند.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان ابراز داشت: بزرگترین هنر حضرت امام (ره) این بود که این نظام را براساس تعالیم عالی اسلام پایه‌گذاری کرد که در جهان به الگو تبدیل شد و دشمن از همین موضوع واهمه دارد.

جان‌نثاری ادامه داد: وقتی یک نظام در جهان الگو می‌شود بی تردید مورد اقبال دنیا قرار خواهد گرفت که اینگونه نیز شد و همین موضوع استکبار جهانی را به لرزه انداخته است.

وی اضافه کرد: این الگو بودن شقوق مختلفی دارد؛ بخش اول جهت‌گیری‌های نظام است که تحت نظر ولی فقیه پیش می‌رود که به بهترین نحو ممکن اداره و جهت‌گیری شده است.

معاون امنیتی، سیاسی استانداری اصفهان گفت: امروز اگر ما نگاه می‌کنیم که در دانشگاه‌های واشنگتن، لندن و … پرچم ضد استکبار برافراشته می‌شود قبل از آن پرچم مقام معظم رهبری و شهید سردار سلیمانی و حضرت امام (ره) برافراشته شده است.

وی ادامه داد: از شقوق دیگر می‌توانیم به قانونگذاری اسلامی اشاره کنیم که فراز و فرودهایی داشته اما معتقد هستیم به سمت تعالی پیش می‌رود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در حکمرانی قضائی نیز به سمت تعالی می‌رویم اما هنوز تا ارائه الگوی صددرصد فاصله داریم، در حکمرانی اجرایی نیز به همین نحو است دولت‌های متفاوتی داشتیم البته حرکت نظام همیشه به سمت ترقی بوده اما فراز و فرودهایی داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت انقلابی نزدیک به الگوی جامع را ارائه و تلاش کرد مختصات یک دولت کریمه انقلابی را از خود ارائه و الگوهای متعددی را از خود نشان دهد، دشمن در این شرایط تلاش می‌کند این الگو تثبیت نشود.

جان‌نثاری ادامه داد: در این شرایط ما به عنوان کارگزاران دولت سیزدهم وظیفه داریم این حکمرانی اجرایی انقلابی را بیان و خدمات و دستاوردهای این دولت را برای آحاد مردم تبیین و معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: البته تبیین خدمات دولت سیزدهم به انتخابات ارتباطی ندارد و باید همواره و تا همیشه از الگوی بی‌نظیر دولت سیزدهم مواظبت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: در زمانی که چشم‌ها به غرب دوخته شده بود حکمرانی اجرایی انقلابی با عزت، حکمت و مصلحت امورات بین‌المللی کشور را پیش برد، در این دولت اصل عزت اسلامی نمایان بود.

جان‌نثاری برخی ویژگی‌های شخصیتی و سلوک رفتاری رئیس‌جمهور شهید را برشمرد و گفت: شهید رئیسی ترازی را در انتخابات ریاست جمهوری از خود نشان داد که تا ابد ماندگار است.

وی تصریح کرد: بدون لکنت می‌گوئیم در دولت سیزدهم فرهنگ نگاه مدیران و مسئولان به مردم عوض شد؛ در این دولت مدیران خود را خادم مردم می‌دانند و رئیس‌جمهوری که خود پایه‌گذار این نگاه بود هیچگاه حاضر نشد از کنار مردم ارتفاع بگیرد زیرا ارتفاع گرفتن از کنار مردم کار انقلابی و اسلامی نیست بلکه کار لیبرالی است.

جانثاری با تأکید بر اینکه برای انقلاب اسلامی کاری کنیم که این الگو را مخدوش نکنند، گفت: چله خدمت برای کارگزاران دولت فراموش نشود و بزرگداشت شهید جمهور رئیسی را در خدمت به مردم بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: با همتی بلند اما چشمانی اشکبار پای برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایستاده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: تمامی فرآیندهای انتخابات در زمانبندی های کوتاه‌تر انجام خواهد شد و هیچ روند و فرایندی را حذف نخواهیم کرد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: چینش هیأت‌های اجرایی انجام گرفته و در سامانه ثبت شده است و هماهنگی صددرصدی میان هیأت‌های نظارت و اجرایی وجود دارد.

وی اضافه کرد: شیوه و سلوک رئیس‌جمهوری، شهید رئیسی و دولت سیزدهم تا ابد ماندگار خواهد بود و وظیفه ما مراقبت از این میراث گرانبها و ارزشمند است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ