اختیار هیات عالی طرح مولدسازی به استان‌ها تفویض شد

اقتصاد ایران: اصفهان- استاندار اصفهان از تفویض اختیار برخی امور هیات‌ عالی طرح مولدسازی به استان‌ها خبرداد و گفت: می‌توان املاکی را که در این طرح در نظر گرفته شده برای طرح‌های توسعه محور استان بسیج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونان استانداری، فرمانداران، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و بخشداران استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهیدجمهور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: در طلیعه فعالیت مجلس شورای اسلامی هماهنگی‌های قابل توجه و خوبی میان نمایندگان استان مشهود است که این تعامل و همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همراهی‌ها نشان از تفاوت در خدمت رسانی به مردم و پیگیری امور کشور و استان در سطح ملی می‌دهد، افزود: ما نیز در استان اصفهان تلاش می‌کنیم گزارش‌های خوب و کارشناسی شده‌ای را به نمایندگان مردم ارائه دهیم تا بتوانند با اتکاء به نگاهی عمیق و کارشناسی امور مردم را پیگیری کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و سلوک رفتاری رئیس‌جمهور شهید، اظهار داشت: امیدواریم بواسطه تلاش‌های مجاهدانه شهید رئیسی، این نسیم خدمت و ارتباط خادم و مخدومی که بنیان‌گذار آن شهیدجمهور دکتر رئیسی است به عنوان الگویی شایسته در کشور ادامه یابد.

مرتضوی ادامه داد: روند رفتاری و اخلاقی رئیس‌جمهور شهید رئیسی، منتخبان بعد از خود را به سختی خواهد انداخت و منتخبان قبلی را به دست فراموشی خواهد سپرد.

وی اضافه کرد: موضوعی که این روزها در استان و کشور شدت گرفته، تفویض برخی اختیارات هیأت عالی طرح مولدسازی به استان‌ها است، باتوجه به اینکه برخی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور شهید در همه استان‌ها معطوف به تأمین اعتبار از طریق طرح مولدسازی بوده، با اختیارات اعطا شده می‌توان پروژه‌ها و املاکی که برای این طرح در نظر گرفته شده بود را با جدیت بیشتری پیگیری و برای حمایت از طرح‌های توسعه محور استان بسیج کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: برخی از معضلات استان که می‌توان با اجرای طرح‌های مرتبط با آن، آلام مردم را کاهش داد با اجرای این طرح به ثمر خواهد رسید.

مرتضوی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم، خاطرنشان کرد: فرایندی که می‌توانست در یک سال در جریان برگزاری انتخابات دنبال شود را بایستی در فاصله زمانی کوتاهی طی کنیم، لذا ضروری است این انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ذیل منویات مقام معظم رهبری و چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت همگانی برگزار شود.

وی با تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، عنوان کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند تا نقش مردم در انتخابات را کم‌رنگ کند در این ایام مدیران و مسئولان بایستی با هوشیاری کامل عمل کنند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به تشییع باشکوه و پرشور رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان، گفت: آنچه که می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی را در سطح بین الملل افزایش دهد مشارکت همگانی مردم در انتخابات پیش‌رو است، ظرفیت مشارکت مردم در آئین تشییع خادم الرضا شهید رئیسی آماده شده است و اکنون با استفاده صحیح از این ظرفیت مردمی می‌توانیم قدرت نظام را در چانه‌زنی های بین‌المللی بالا ببریم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مدیران در حوزه‌های تأثیر خود متفاوت از گذشته عمل کنند و با استفاده از حداکثر ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند در مشارکت همگانی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقش‌آفرینی کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مدیران و مسؤولان تا آخرین روز مأموریت خود نسبت به وظایفی که بر عهده دارند مسؤول هستند از این رو نباید به نحوی رفتار کنند که سایرین تصور داشته باشند که مدیری نسبت به وظایف خود کاستی و سستی دارد.

وی با تأکید بر تبیین خدمات دولت سیزدهم، گفت: پروژه‌هایی که اجرای آنها با درخواست‌های مردمی بوده و اکنون به عرصه اجرا رسیده و امید را در قلب مردم زنده کرده است در اولویت تبیین و معرفی قرار بگیرد.

مرتضوی تصریح کرد: هدف از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها تنها خدمت‌رسانی به مردم بدون در نظر گرفتن سمت و عنوان است، چه تیم فعلی مدیریت استان بر سرکار باشد و چه نباشد، لحظه‌ای نباید برای خدمت‌رسانی به مردم درنگ کنیم.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی مرد ورود به میدان‌هایی بود که کسی به آنها ورود نمی‌کرد، به عنوان مثال در مورد پروژه‌های تأمین آب استان اصفهان ایشان تمام قد حمایت کردند تا نتیجه این شود که پروژه‌ای که می‌گفتند اجرای آن ۱۱ سال به طول می‌انجامد در یک سال اخیر نیمی از آن اجرایی شود.

استاندار خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند در سامانه ایران یار ثبت شوند تا مطابق برنامه‌ریزی ها به بهره‌برداری برسد یا به نقطه‌ای برسد که دولت آینده آنها را به مدار خدمت وارد کند.

وی همچنین در خصوص توزیع آب کشاورزان به رئیس آب منطقه‌ای اصفهان تأکید کرد: به نحوی آب مورد نیاز کشاورزان توسط آب منطقه‌ای توزیع شود که رضایت حداکثری جامعه هدف و کشاورزان را به دنبال داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ