اعزام کاروان ۴۵۰ نفری لامرد به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

اقتصاد ایران: لامرد - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بیش از ۴۵۰ نفر از مردم لامرد با ۹ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، از لامرد به تهران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری عصر شنبه در حاشیه اعزام کاروان و زائران امام راحل در لامرد با اشاره به موضوع هماهنگی اعزام زائران به حرم امام خمینی (ره) گفت: این نهاد متولی اعزام بیش از ۴۵۰ زائر توسط ستاد مردمی ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان لامرد است که طی سه هفته با هماهنگی‌های صورت گرفته محقق شد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با بیان این موضوع که همراه هر ماشین شش نفر از عوامل و دست اندر کاران وجود دارد افزود: بیش از ۴۰ نفر از عوامل اجرایی، کاروان‌ها را در اعزام به حرم مطهر امام خمینی (ره) همراهی می‌کنند.

دبیر اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد، هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام را تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای و آشنایی با تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم زائران اعزامی به حرم امام راحل از بین جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم باشد.

سرهنگ جعفری با بیان این مطلب که کارهای فرهنگی، بصیرتی را در طی مسیر در این چهار روز خواهیم داشت خاطرنشان کرد: زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران جز ویژه برنامه‌های فرهنگی و از جمله مکان‌های مقدسه‌ای است که زوار در این سفر معنوی زیارت خواهند کرد.

وی در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید حضرت آیت الله رئیسی بر ادامه راه این بزرگ مرد جهان اسلام تاکید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ