اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات در استان بوشهر منصوب شدند

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان، شهرستانهای تابعه و بخش‌های مستقل منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از تعیین هیأت مرکزی نظارت و با حکم آیت الله مدرسی رئیس محترم هیأت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام حاج شیخ عبدالکریم بحرینی، آقایان دکتر مهدی مهرانگیز، حسین حیدری، پرویز میرکی و خلیل رضایی به عنوان اعضای هیأت نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تعیین شدند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر افزود: در اجرای بخشی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیأت استان پس از طی فرآیند قانونی، اعضای هیأت نظارت در شهرستان‌های تابعه و بخش‌های مستقل را تعیین و احکام آنان صادر شد.

رضایی تأکید کرد: بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی تنها نهاد ناظر بر انتخابات، شورای نگهبان و هیأت‌های منتسب به آن است؛ این نظارت استصوابی و در همه مراحل و فرآیندهای انتخابات صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان خاطر نشان کرد: با استعانت از ذات اقدس الهی، ملاک عمل هیأت‌های منتسب به شورای محترم نگهبان، حرکت در چارچوب قانون بوده و با اقتدار تمام و نظارتی قانونمند و مؤثر از حق نظام، مردم و داوطلبان حراست خواهیم کرد.

وی گفت: رعایت دقیق قانون، بی طرفی و عدم جهت گیری مسئولان بویژه ناظرین و مجریان انتخابات موجب اطمینان بخشی و افزایش اعتماد مردم به دست اندر کاران امر انتخابات و در نهایت مشارکت حداکثری خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ