۵۴ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در سیریک آماده شده است

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرماندار سیریک از پیش بینی ۵۴ شعبه اخذ رأی برای مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان سیریک خبر داد.

محمد رضا پاکروان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خصوصاً رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: برابر جدول زمانبندی انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در تاریخ ۱۰ خرداد هیأت‌های اجرایی در این شهرستان تشکیل شد.

پاکروان با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه بیان کرد: در راستای اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آن، و برابر جدول زمانبندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ ۱۰ خرداد هیأت اجرایی شهرستان سیریک تشکیل شد و بخش‌های تابعه آغاز به کار کردند.

وی با بیان اینکه، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی می‌کنیم که ۵۴ صندوق اخذ رأی فعال شود، تصریح کرد: تعیین تعداد شعب اخذ رأی و عوامل شعب و راهبری اجرای کامل انتخابات بر اساس قانون از وظایف هیأت اجرایی انتخابات این شهرستان می‌باشد و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم راه خدمتگزاری شهدای مخلص و مردمی عرصه خدمت با قوت و تدبیر با همکاری همه قوا تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری تداوم یابد.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا انتخابات بدون هیچ دغدغه و مشکلی در سطح شهرستان برگزار شود.

پاکروان ۴ اصل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را نقشه راه عوامل برگزاری انتخابات دانست و ادامه داد: وظیفه ما به عنوان عوامل اجرایی فراهم کردن بسترهای مشارکت مردم در انتخابات است و مردم نیز بر اساس تکلیف خود با انتخاب اصلح مجوز استقرار دولت جدید برای خدمت را صادر خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ