"نوبت اولی‌ ها" و "جوانان در اولویت اعزام به مرقد امام‌ خمینی(ره)

اقتصاد ایران: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمان گفت: در مجموع ۳ هزار و ۵۹۰ نفر آمار زائران مرقد امام خمینی(ره) از استان کرمان است که به همت سپاه اعزام می‌ شوند و سعی ما بر این است؛ که نوبت اولی‌ ها و جوانان اولویت اعزام باشند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سرهنگ پاسدار «غلامعباس نکونام» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمان و مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نامه‌ ای در خصوص اعزام ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و براساس توانمندی استان به تمام شهرستان‌ ها ارسال و بحث ثبت‌ نام انجام شده است.

وی افزود: ۷۶ دستگاه اتوبوس رفت و برگشت نیز در نظر گرفته شده است؛ که تاکنون تعداد زائران ۳ هزار و ۲۱۲ نفر می باشد؛ علاوه بر اینکه ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی و پشتیبانی اضافه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمان تصریح کرد: در مجموع ۳ هزار و ۵۹۰ نفر آمار زائران مرقد امام خمینی (ره) از استان کرمان است؛ که به همت سپاه اعزام می‌ شوند و سعی ما بر این است؛ که نوبت اولی‌ ها و جوانان اولویت ثبت‌ نام و اعزام باشند.

غلامعباس نکونام افزود: باتوجه به استقبال گسترده مردم با پشتیبانی سایر نهادها و دستگاه‌ ها اعزام قریب به ۴هزار زائر برای مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران انتظار می‌ رود.

وی یادآور شد: برای بررسی روند اعزام و انجام کار، پنج جلسه از طرف قرارگاه شهید فهمیده با حضور معاونین استاندار و پشتیبانی از طرف تمامی ادارات انجام شده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل ارسالی سپاه اعزام انجام می‌ شود، گفت: سهمیه اعزام را به سراسر شهرستان‌ های استان برای حضور اقشار مختلف مردم ابلاغ کرده‌ ایم و قریب به ۸۰ دستگاه اتوبوس رفت و برگشت نیز در نظر گرفته شده است.

نکونام به تمهدیدات در نظر گرفته شده برای اعزام زائران نیز اشاره و بیان کرد: همچنین؛ رایزنی‌ هایی با اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تأمین وسایل ایاب و ذهاب انجام شده است.

وی اظهار داشت: زائران ضمن حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب در طول مسیر مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌ الله‌علیها و مسجد جمکران را نیز زیارت خواهند کرد و همچنین برای زائرین نواحی جنوبی و شرقی استان، زیارت قبر شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ