تدابیر امنیتی ویژه انگلیسی‌ها برای فینال لیگ قهرمانان اروپا

اقتصاد ایران: پلیس لندن برای دیدار امشب بین تیم‌های رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا تدابیر امنیتی ویژه‌ای تدارک دیده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بوروسیا دورتموند در حالی از ساعت 22:30 امشب (شنبه - به وقت تهران) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم می‌‌روند که پلیس لندن برنامه ویژه‌ای برای حفظ امنیت این بازی دارد. بیش از 2 هزار افسر پلیس برای فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام وظیفه خواهند بود که بیش از 400 نفر از این نیروها از خارج از لندن برای کمک فراخوانده شده‌اند. جدای از بازی امشب، برگزارکنندگان دیدار فینال امشب تعدادی رویداد و برنامه ویژه برای هواداران در سراسر شهر لندن در نظر گرفته‌اند تا آنها را سرگرم کنند.

لوئیز پودفوت که فرماندهی عملیات پلیس برای فینال امشب را بر عهده خواهد داشت، در این باره گفت: ما می‌خواهیم هوادارانی که برای این رویداد فوق‌العاده از لندن دیدن می‌کنند، تجربه‌ای امن و لذت‌بخش داشته باشند. پلیس و افرادی که مسؤل تأمین امنیت هستند، نه‌تنها در اطراف ورزشگاه ومبلی، بلکه در مراکز هواداری و رویدادهای دیگری که برای آنها در نظر گرفته شده، حضور خواهند داشت. هر کسی که در این بین مورد مشکوکی می‌بیند یا نگرانی‌هایی در مورد ایمنی یا امنیت بازی دارد، باید آن را با افسران پلیس یا یکی از اعضای تیم تأمین امنیت در میان بگذارد.

گروه تروریستی داعش پیش از این در آستانه برگزاری بازی‌های دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان تهدید کرده بود که در نظر دارد در چهار ورزشگاه امارات شهر لندن، پارک‌دوپرنس شهر پاریس، متروپولیتانوی شهر مادرید و سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید دست به کشتار هواداران و خرابکاری بزند که البته در نهایت اتفاقی رخ نداد، اما نیروهای پلیس کشورهای مربوطه در هر چهار شهر به حالت آماده‌باش بودند تا از بروز هر گونه اقدام تروریسی و خرابکارانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ