کشاورز: شاید برگزاری اردو خیلی لازم نباشد

اقتصاد ایران: دبیر فدراسیون تنیس گفت: پیش‌بینی‌های ما در مسابقات دیویس کاپ قبلی، درست نبود اما امیدوارم در این مسابقات اتفاقات خوبی رخ دهد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاهرخ کشاورز در نشست خبری تیم ملی تنیس پیش از اعزام به مسابقات جام دیویس اظهار داشت: برای جام دیویس طی سه سال گذشته کارهای خوبی انجام شد. اگرچه در دوران کرونا مسابقات کم بود، اما بعد از آن لازم بود برنامه‌های قوی داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تنیس افزود: بعد از اینکه مسابقات فیوچرز به ایران برگشت، مسابقات متعددی برگزار شد؛ شاید برگزاری اردو خیلی لازم نباشد. حضور در مسابقات خیلی مهم‌تر است که ورزشکاران ما در این مسابقات شرکت کردند. این رویارویی‌ها مهم بود.

کشاورز به مشکل نداشتن زمین هارد کورت اشاره کرد و گفت: در اختیار نداشتن زمین هارد کورت، مشکل ورزشکاران بود که مجموعه ایران مال زمین‌های تنیس خود را در اختیار آنها گذاشت. حالا تنیسورها می‌توانند تمرینات‌شان را در این دو روز در این مجموعه انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: باید ببینیم در این مسابقات چه اتفاقی می‌افتد. پیش‌بینی‌های ما در مسابقات دیویس کاپ قبلی، درست نبود اما امیدوارم در این مسابقات اتفاقات خوبی رخ دهد.

کشاورز راجع به انتخابات فدراسیون تنیس اظهار داشت: اعضای مجمع طی نامه‌ای درخواست کردند به جهت رعایت احترام به شهدای خدمت، تاریخ دیگری برای برگزاری مجمع اعلام شود که تاریخ جدید اعلام‌ شد. چون شش مجمع در این ماه قرار است برگزار شود، فرصت نکرده‌اند پاسخ دهند.

وی یادآور شد: اطلاعات کمیسیون‌ها را به وزارت ارسال کردیم و قول دادند ظرف یکی دو هفته آینده اطلاع دهند. قرار است مجمع انتخاباتی در پایان خرداد ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ