سوری: تنیس رئیس ندارد و همه چیز روی هواست

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی تنیس گفت: با توجه به حضور تیم‌های اندونزی، سوریه و تایلند صعود به گروه ۲ کار سختی خواهد بود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید سوری سرمربی تیم ملی تنیس در حاشیه تمرین شاگردانش گفت: بالاخره این اتفاق افتاد که در زمین هارت‌کورت تمرین انجام دهیم. به لحاظ کیفیت زمین، باید بگویم که زمین خوبی است و مانند این زمین در تهران 3-4 زمین وجود دارد. وضعیت بچه‌ها خوب است و همه بازیکنان در تورنمنت‌های مختلف بودند و شرایط خوبی وجود دارد. ان‌شاءالله زودتر ویزای اردن بیاید تا بازیکنان بتوانند خودشان را با شرایط مسابقات وفق دهند.

وی درباره مسابقات دیویس کاپ عنوان کرد: این مسابقات 21 خرداد شروع می‌شود و حریفان سختی پیش‌رو داریم. تیم‌های اندونزی و تایلند از دسته بالاتر سقوط کردند. سوریه هم چون بازیکنان‌شان را می‌شناسم تیم خوبی هست. مالزی هم تیم خوبی است. کار سختی داریم و با توجه به شرایط انتظار نمی‌توانیم داشته باشیم. ما برنامه داشتیم که به تونس برویم و بازیکنان را محک بزنیم که عملی نشد. می‌خواستیم در زمین هارت‌کورت هم تمرین کنیم که این اتفاق نیفتاد و فکر می‌کنم تا مسابقات دیویس کاپ 6-7 روز بیشتر زمان نداشته باشیم. امیدوارم که با همدلی بچه‌ها اتفاق خوبی بیفتد.

سرمربی تیم ملی تنیس در خصوص اینکه نقدهای بی‌دلیلی از تنیس می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که الان برای فدراسیون پیش آمده این نقدها وجود دارد. عملکرد عزیزی واقعا خوب بوده است. مسابقات فیوچرز برگزار شده و 9 هفته آی‌تی‌اف برگزار شده در حالی که سال‌ها چنین شرایطی را نداشتیم. با شرایطی که به وجود آمده علنا الان روی هوا هستیم و رئیس فدراسیون نداریم، ای کاش زودتر به این مسائل رسیدگی شود تا بچه‌ها با روحیه به مسابقات بروند. بزرگترین رویداد تنیس را پیش رو داریم و باید شرایطی به وجود بیاید که بچه‌ها با روحیه به مسابقات بروند.

سوری در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط فدراسیون تنیس و مشکلاتی که پیش رو هست، فکر نمی‌کند مسئولیت سنگینی را قبول کرده است؟ گفت: صددرصد همین‌طور است. آدمی هستم که هرچه در توانم باشد برای تنیس و بچه‌ها انجام دهم، ترسی هم ندارم که تیم بیفتد یا نه، چون به این موضوع فکر نمی‌کنم. تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در خصوص اینکه انتخابات فدراسیون چقدر روی تیم تاثیر گذاشته است، تصریح کرد: یک مقدار در روحیه بچه‌ها تاثیر گذاشته است، ما علنا رئیس فدراسیون نداریم و همه تصمیماتی که گرفته می‌شود با ابهام روبه‌رو است. تدارک دیده بودیم که تیم روی زمین هارت کورت تمرین کند اما بعد از 2 هفته اولین جلسه تمرین‌مان را امروز برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر امید دارند تا به گروه 2 برگردند، یادآور شد: برای برگشتن به گروه 2 که کار خیلی سخت است، تیم‌های اندونزی، تایلند و سوریه هستند که عملا جای‌شان در این گروه نیست. فکر می‌کنم ماندن در گروه 3 نتیجه‌ خوبی برای ما باشد. با توجه به شرایطی که وجود دارد باید منطقی به این موضوع نگاه کنیم و امید داشته باشیم که از این گروه پایین‌تر نرویم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ