رایگان شدن قبوض برق به قوت خود باقی است/ ۳۰۰خودرو پاداش کاهش مصرف

اقتصاد ایران: مدیرعامل توانیر با اشاره به اجرای دو برنامه پویش باانرژی و پاداش مصرف بهینه برق برای مشترکان، گفت: راهکارهای ساده‌ ای برای کسب جایزه و قرار گرفتن در لیست مشترکان مشمول پاداش وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی در تشریح راهکارهای دستیابی به جوایز متنوعی که امسال برای مشترکان برق در نظر گرفته شده است، گفت: در واقع همه مشترکان شانس برخورداری از جوایز را، به شرط رعایت نکات ساده مصرف صحیح برق دارند.

وی ادامه داد: سال گذشته برنامه ارائه پاداش مصرف بهینه برق اجرا و بر اساس آن مشترکان در ازای کاهش مصرف از پاداش‌های صنعت برق بهره‌مند شدند، به طوری که قبوض برق بسیاری از هموطنان رایگان شد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد مشارکت ٤٠ درصدی مشترکان در طرح پاداش صرفه جویی بودیم، تصریح کرد: امسال نیز در کنار اجرای طرح‌های جدیدی که برای تشویق و جلب مشارکت مشترکان برق پیش بینی شده است، طرح پاداش مشابه سال گذشته نیز به قوت خود باقی است.

رجبی مشهدی در عین حال یادآور شد: امسال جوایز دیگری برای مشترکانی که صرفه‌جویی می‌کنند در نظر گرفته شده که لوازم خانگی و برقی و حتی جایزه بسته‌های اینترنت در این طرح پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ٣٠٠ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی مانند دنا، ٢٠٧ و تارا پیش بینی شده که مشترکان می‌توانند با کسب و جمع آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق، در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند.

سخنگوی صنعت برق همچنین گفت: هموطنان می‌توانند با نصب نرم افزار کاربردی «با انرژی» بر روی گوشی‌های هوشمند خود از روش‌هایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده است استفاده کنند و از امتیازهای تعریف شده برخوردار و ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز بهره مند شوند.

رجبی مشهدی یادآور شد: در این نرم افزار، شبیه‌سازی طراحی شده که مشترکان می‌توانند با ثبت وسایل برقی خود، میزان مصرف را به طور تقریبی تخمین بزنند.

وی ادامه داد: مشترکان با کاهش مصرف ١٠ درصدی می‌توانند امتیاز دریافت کنند و با استمرار در کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتر و بزرگ‌تر افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت توانیر درباره راهکارهای کسب امتیاز نیز اظهار داشت: مشترکان می‌توانند با نصب برنامه کاربردی با انرژی امتیاز کسب و با استفاده درست از وسایل برقی، کاهش مصرف در ساعات اوج و قرار دادن دما روی ٢٤ یا ٢٥ درجه امتیازات خود را برای شرکت در قرعه کشی بیشتر کنند، چرا که امتیاز بیشتر می‌تواند شانس کسب جوایز بزرگ را افزایش دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ