مالک خیبر: «لر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد/ آینده روشنی داریم

اقتصاد ایران: مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد معتقد است ورزشگاه تازه تأسیس خرم‌آباد قابلیت میزبانی از دیدارهای فصل آینده لیگ برتر فوتبال را خواهد داشت.

- اخبار ورزشی -

مسعود عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود قریب‌الوقوع تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تا زمانی که بازی‌های بعدی را نبرده‌ایم، نمی‌توان با قطعیت درباره صعود صحبت کرد. بخش عمده مسیر را طی کرده‌ایم؛ به ویژه اینکه دو دیدار خارج از خانه مقابل شاهین بندرعامری و استقلال ملاثانی در شرایط آب‌وهوایی ویژه بوشهر و آبادان داشتیم.

خیبر در تاریخ 40 ساله خود لیگ برتری نشده بود
وی با اشاره به دشواری برتری در خانه شاهین بندرعامری و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بیان کرد: کسب شش امتیاز این دیدارها شاید به ذهن خوش‌بین‌ترین هواداران خیبر هم خطور نمی‌کرد، اما مقتدرانه پیروز شدیم و در کمترین فاصله به لیگ برتر هستیم. لرستان فقط یک سال با تیم گهر درود در لیگ برتر شرکت کرد. خیبر در تاریخ 40 ساله خود هیچ‌گاه در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشته و فقط یک بار به فینال جام حذفی صعود کرده است.

آینده روشنی در انتظار خیبر خرم‌آباد است
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره هدف تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: اولین هدف ما این است که جایگاه خودمان را در لیگ برتر تثبیت کنیم و سپس به ماجراجویی خودمان ادامه می‌دهیم. کمتر از دو ماه فرصت داریم فضای فرهنگی خیبر را از لیگ یک به لیگ برتر تغییر بدهیم که کاری دشوار است. آینده روشنی در انتظار خیبر خرم‌آباد است. هواداران هم تیم خیبر را عاشقانه دوست دارند و ان‌شاءالله جایگاه خوبی در لیگ برتر به دست بیاوریم.

«لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد
عبدی در مورد ورزشگاه خانگی خیبر در لیگ بیست‌وچهارم تصریح کرد: روی کاستی‌های ورزشگاه «لُر آره‌نا» کار می‌کنیم. طرح توسعه این استادیوم در دولت شهید خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی به شرایط خوبی رسید و به‌زودی از فاز توسعه آن رونمایی می‌کنیم. ورزشگاه لُر آره‌نا به لیگ برتر می‌رسد. ما دوره قبل از عید را از دست دادیم و فریاد می‌زدیم که نیاز به ساختار داریم. پس از عید با حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، پروژه تکان خورد و همه پای کار آمدند.

لیگ دسته اول فوتبال , تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ,

تیم ضعیفی نمی‌بندیم اما بی‌حساب و کتاب هزینه نمی‌کنیم
وی درباره اینکه در لیگ برتر باید هزینه‌های سرسام‌آوری در قبال جذب بازیکن متحمل شود، تصریح کرد: قرار نیست بی‌حساب و کتاب و بدون حد هزینه کنیم. روندی منطقی در هزینه‌کرد خواهیم داشت و باید تیمی ببندیم که در شأن قوم لُر و استان لرستان باشد. حق نداریم تیم ضعیفی ببندیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما همانطور که با برنامه‌ریزی جلو آمدیم و جایگاه خوبی در لیگ یک به دست آوردیم، تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که همین اتفاق در لیگ برتر بیفتد.

تا پایان لیگ یک روی بازی‌ها تمرکز می‌کنیم
مالک باشگاه خیبر در مورد وضعیت نیمکت و سکان مدیریت این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر به تسنیم گفت: صحبتی کرده‌ایم و نتیجه را اعلام می‌کنیم. تمام تمرکز خیبر روی دیدارهای باقیمانده لیگ دسته اول خواهد بود و روز بعد از هفته پایانی لیگ یک در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم. خوشحال هستم که این نشاط در مردم لرستان وجود دارد. امیدوارم خداوند لطف کند تا پاسخگوی عشق و علاقه مردم باشیم.

از لحاظ زیرساختی به کمک خیبر بیایند
عبدی درباره حمایت نهادهای استان لرستان از تیم خیبر اظهار داشت: دولت پولی ندارد که برای فوتبال هزینه کند. شاید این کار برای جاهای دیگر انجام شود، اما این شرایط در استان لرستان وجود ندارد. خواهش می‌کنم که از لحاظ زیرساختی از ما حمایت کنند. آیت‌الله شاهرخی امام جمعه مردمی لرستان هر زمان خسته بودیم، به ما کمک کرد و فرمانده سپاه استان بعد از بازی در رختکن حاضر شد. امیدوارم این حمایت معنوی ادامه یابد تا کاری در شأن مردم لرستان انجام بدهیم.

وقتی آمدیم، خیبر گرفتار ملزومات اولیه بود
وی در مورد اینکه خیبر در فصل 96-1395 به لیگ دسته دوم سقوط کرد و با خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر به لیگ یک بازگشت، عنوان کرد: زمانی که آمدیم، خیبر شرایط بدی در لیگ دسته دوم داشت. باشگاه بدهکار بود و گرفتار ملزومات اولیه. لطف الهی شامل حال ما شد و حالا تیم باشخصیت و خوش‌حسابی داریم. امیدوارم با این محدودیت ساختاری بتوانیم موفق باشیم. در تیم خیبر نوین هم استعدادهای لرستان را پرورش می‌دهیم تا پشتوانه فوتبالی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ