اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی مراسم ارتحال امام(ره)

اقتصاد ایران: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی و ترددی برای برگزاری بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را بیان کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تمهیدات ترافیکی خاصی را به منظور تسهیل عبور و ایمنی ترافیکی زائرین گرامی به مرحله اجرا می‌گذارد.

وی به محدودیت‌های تردد خودروهای سنگین اشاره داشت و گفت: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از ساعت 22 روز یکشنبه مورخه 13/03/1403 تا خاتمه مراسم تردد تمامی وسایل باربری سنگین در محور جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن‌آباد به سمت شمال ممنوع و خودروها جهت ورود به تهران به سمت جاده چرمشهر هدایت خواهند شد.

موسوی‌پور گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودروها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد. همچنین تردد در مسیر میدان نماز اسلامشهر به سمت شرق (کمربندی دوم) ممنوع است (تردد تمامی اتوبوس‌های کاروان‌ها نیز از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن‌آباد به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) هدایت می‌شوند).

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد در محدوده پل فیروزآباد به سمت غرب ممنوع است، گفت: از ساعت 6 روز دوشنبه مورخه 14/3/1403 تا خاتمه مراسم تردد تمامی وسیله نقلیه از شمال به جنوب شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح‌آباد) جنوب ممنوع و خوردروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

وی ادامه داد: از ساعت 22 روز یکشنبه مورخه 13/3/1403 تا خاتمه مراسم تردد تمامی وسیله نقلیه در محورهای تقاطع سه‌راه باقرشهر به سمت علامه عسگری غرب تا پل حرم، مسیر شمال به شرق و جنوب به شرق آزادراه خلیج فارس به سمت علامه عسگری شرق تا تقاطع سه‌راه باقر شهر، مسیر جنوب به شمال آزادراه قم ـ تهران از پل حسن‌آباد، جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت (هدایت خودروها به سمت شرق(جاده سایت) و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران خواهد بود)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آوینی پل شهید رجایی، بلوار اولیاء در مسیر غرب به شرق جهت دسترسی به بلوار علامه عسگری و شمال به جنوب بلوار شهید رجایی ورودی به بزرگراه شهید آوینی غرب ممنوع است.

موسوی‌پور گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاده راه تهران ـ قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران ـ قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعیت‌های توقف افزود: از ساعت 24 روز یکشنبه مورخه 13/3/1403 تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در بزرگراه خلیج فارس از بزرگراه آزادگان تا عوارضی تهران ـ قم، بزرگراه شهید هاشمی (صالح‌آباد) از بزرگراه آزادگان تا بلوار علامه عسگری و بلوار علامه عسگری از پل آزادراه خلیج فارس تا سه‌راه باقرشهر در هر دو مسیر اعمال ممنوعیت‌های توقف خواهیم داشت. 

موسوی‌‌پور خاطرنشان کرد: همچنین توقف تمامی وسایل نقلیه در حریم تقاطع‌ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی ممنوع است.

وی گفت: تردد سواری‌های شخصی جهت شرکت در سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) صرفاً از جاده قدیم یا (شهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره 4 که در خیابان شهید فیروزی و همچنین قطعات قدیم و جدید بهشت زهرا سلام‌الله علیها از درب باب‌الحوائج و همچنین درب گلدسته خواهد بود. 

موسوی‌پور ادامه داد: تردد موتورسیکلت نیز از همین مسیر جاده قدیم درب گلدسته، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا(س) به سمت پارکینگ در میدان آبنما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تردد اتوبوس‌های کاروان‌های مربوط به شرکت‌کنندگان در مراسم که از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور مراجعه می‌کنند در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس ممنوع است چرا که در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس هیچگونه ورودی به پارکینگ نخواهیم داشت اما در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم به تهران که از ساعت 24 شب 13 خرداد ماه 1403 محدودیت اجرا خواهد شد صرفاً اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ 7 استان‌های زنجان، کرمانشاه، همدان و بوشهر می‌تواند عبور کنند و همچنین اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ استان قم می‌توانند از محدودیت عبور و به پارکینگ خود در نزدیکی کهریزک تردد کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ