همایش استانی شعر در سوگ خادمان آسمانی در مشگین شهر برگزار می شود

اقتصاد ایران: مشگین شهر_ رییس تبلیغات اسلامی مشگین شهر گفت : به مناسبت سالگرد بزرگداشت ارتحال امام راحل همایش استانی شعر در سوگ خادمان آسمانی که در تاریخ ایران فراموش نشدنی است در مشگین شهر برگزار می شود.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این همایش با حضور مسئولین استانی و شهرستان و شعرای نامی شهرستان‌های اردبیل، بیله سوار، گرمی، پارس آباد و مشگین شهر، مقامات استانی و شهرستان، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن شهرستان و اقشار مختلف مردم همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بعد از ظهر یک شنبه در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۴ خرداد یادآور خاطره بسیار تلخی برای ملت ایران و سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، پرچمدار دفاع از مظلومان است که همه وجودش برای مردم می‌سوخت و احساس مردم را عمیقاً درک می‌کرد، این روز در تاریخ ایران فراموش نشدنی است.

رییس اداره ارشاد شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه سالگرد بزرگداشت امام راحل فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد شهدای خدمت و همدردی با ملت مظلوم فلسطین است، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تدابیر پیامبرگونه خود انقلاب را در آن برهه از بحران نجات داد و بعد از آن نیز سکان داری رهبر معظم و صبر مردم در دوران انقلاب، ادامه راه انقلاب را هموار کرد.

جعفری به ادامه راه شهدای خدمت تاکید و تصریح کرد: رییس جمهور بعدی وظیفه سنگینی بر عهده دارد چرا که انتظار مردم از دولت در تراز شهید آیت الله رئیسی می‌باشد تا ادامه دهنده راه خدمت رسانی به مردم باشد و دیگر درگیر بازی‌های سیاسی نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ