دولت شهید رئیسی برای خدمت صادقانه عزم و اراده جدی داشت

اقتصاد ایران: دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: دولت شهید رئیسی برای خدمت صادقانه و تغییر ریل اساسی کشور به نفع مردم، عزم و اراده جدی داشت.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون که در جلسه هفتگی شورای سیاستگذاری این جبهه سخن می‌گفت،در ابتدای جلسه، گفت: خدمات آقای رییسی و زحمات ایشان و تغییر ریل اساسی در برخی موارد و پیگیری حل موضوع صدور مجوزها و احیای کارخانه های تعطیل شده و... در دولت نشانه عزم جدی دولت شهید رئیسی برای خدمت صادقانه بود.

 

وی با ارزیابی وضعیت انتخابات پیش‌رو ، این انتخابات را مهم و حیاتی برای کشور و مردم دانست و افزود: مقام معظم رهبری همیشه بر مشارکت پرشور در انتخابات تاکید داشته اند و یکی از موارد مهمی که می تواند به مشارکت پرشور در انتخابات کمک کند، ارائه برنامه‌های شفاف و ایده های نو و قابل لمس در سفره مردم از سوی کاندیدای ریاست جمهوری است و جبهه حامیان قانون اولویت خود بر این اساس ، یعنی پرشور کردن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و معرفی کاندیدای کارآمد و اصلح به مردم است تا با فراغ باز و با اطمینان کامل در این باره برای مردم روشنگری کند و با دعوت از عموم مردم برای شرکت در سرنوشت خود، انتخابات پرشور و و در نهایت خواسته مردم تحقق بخشیده شود.

وی درباره جلسات این جبهه و آمادگی نیروهای خود در سراسر کشور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلسات هفتگی جبهه حامیان قانون هر هفته با حضور مسئولین و کاندیداهایی که قصد نامزدی برای ریاست جمهوری دارند در دفتر مرکزی این ستاد برگزار می شود.

لطفی گفت: ما در این جلسات برنامه های کاندیدا را بررسی و با شرایط و نیاز کشور تطبیق می دهیم، ارائه برنامه و معرفی اعضای کابینه از سوی کاندیدای انتخابات می تواند به مشارکت بیشتر منجر شود. این جلسات به صورت منظم برگزار خواهد شد.


دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: همانطور که میدانید برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری دوره چهاردهم در روز 8 تیرماه 1403 برگزار خواهد شد، شروع ثبت‌نام نامزدها هم از 10 خرداد است و جبهه حامیان قانون به عنوان یک تشکیلات منسجم و هماهنگ در تهران و کل کشور از چند روز آینده با فراخوان نیروهای خود در کشور برای پرشور کردن انتخابات و حمایت از کاندیدای اصلح و مردمی فعال شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ