خودروهای وارداتی لوکس گروه بهمن در نمایندگی شهرک اتومبیل گودرزی

اقتصاد ایران: سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، چهارشنبه ۹ خردادماه سال جاری نخستین نمایندگی BM Cars در ایران توسط شهرک اتومبیل گودرزی، با کد ۱۰۰۱ واقع در تهران، شهرک گلستان، بلوار کاج، نبش بنفشه دوم افتتاح شد.

در افتتاح نمایندگی BM Cars کد ۱۰۰۱ شهرک اتومبیل گودرزی چه گذشت؟

نمایندگی BM Cars کد ۱۰۰۱ شهرک اتومبیل گودرزی با حضور مدیران ارشد گروه بهمن، مهندس سامان گودرزی، مدیران ارشد شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

لازم به‌ذکر است شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی در پایتخت و استان البرز که نماینده رسمی برندهای ایران‌خودرو، سایپا، مدیران‌خودرو (فونیکس و ام‌وی‌ام)، بهمن‌موتور، آمیکو، نیرو موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیاست، نخستین شوروم استانداردسازی‌شده برند وارداتی BM Cars (خودروهای وارداتی گروه بهمن) را روز چهارشنبه هفته گذشته (۹ خردادماه) افتتاح کرد.

BM Cars به‌عنوان یک شرکت واردکننده خودرو درصدد است با واردات خودروهای لوکسی از برترین برندهای ممکن، ضمن ایجاد تنوع خودرویی در کشور بتواند پاسخگوی سلیقه مخاطبین با استانداردهای ویژه باشد.

از آن‌جا که صنعت‌خودرو جهان رویکرد جدی به‌سمت خودروهای الکتریکی دارد، BM Cars نیز پیشگام در واردات خودروهای EV و پلاگین هیبرید است. BM Cars سبد متنوعی از خودروهای روز دنیا را با بهترین امکانات و مناسبترین قیمت ممکن در اختیار مردم قرار می‌دهد.

شهرک اتومبیل گودرزی در تلاش است تا مشتریان محترم خریدی آسان و مطمئن انجام دهند و با ارائه خدمات پس از فروش در کنار مشتریانش خواهد بود. در مراسم افتتاحیه نخستین نمایندگی بی‌ام کارز در ایران توسط شهرک اتومبیل گودرزی با کد ۱۰۰۱ (واقع در تهران، شهرک گلستان، بلوار کاج، نبش بنفشه دوم) خودروهای هونگچی H۵، هونگچی EQM۵ برقی و بستیون T۷۷ در معرض دید عموم قرار گرفتند.

شهروندان می‌توانند از این پس در این نمایندگی از خودروهای وارداتی گروه بهمن بازدید کرده و درباره شرایط خرید آن‌ها از مشاوره همکاران شهرک اتومبیل گودرزی، کد ۱۰۰۱ استفاده کنند.

ملاقات با هونگچی E-QM۵ در نمایندگی BM Cars شهرک اتومبیل گودرزی

هونگچی به‌عنوان یک برند لاکچری‌ساز زیرمجموعه هولدینگ خودرویی FAW (First Automobile Works) قدیمی‌ترین خودروساز کشور چین، در سال ۱۹۵۸ متولد شد و فعالیت خود را با هدف ساخت وسایل نقلیه مقامات عالی‌رتبه دولتی کشور چین آغاز کرد. این برند چینی با برندهای برتر دنیا همچون آئودی و لکسوس مقایسه می‌شود.

محصولات این برند تا به امروز به‌کشورهای اروپایی چون نروژ، هلند، سوئد، دانمارک و کشورهای آسیایی چون امارات، اردن، عربستان، عراق، کویت، قطر، بحرین، عمان، میانمار، قزاقستان و ازبکستان صادر شده است. این روزها هونگچی مدعی است در طراحی و تولید، بیشتر نسل جوان را مخاطب خود قرار داده است.

محصولات هونگچی در چهار سری L (LIMOUSINE)، S (SPORT CAR) ، H (MAINSTREAM CAR) و Q (COMMERCIAL VAN) عرضه می‌شود که هر کدام بازار هدف اختصاصی خود را دارند.

به‌عنوان مثال سری H که مدل H۵ آن توسط BM CARS به‌بازار ایران عرضه شده با عنوان یک خودرو لوکس خانوادگی معرفی می‌شود. نکته جالب توجه حضور سرتیم طراحان برند انگلیسی رولز رویس، یعنی جایلز تیلور در تیم طراحی هونگچی است که می‌توان امضای وی را در خودروهای طراحی‌شده اخیر این برند مشاهده کرد.

اما خودرو EV هونگچی E-QM۵ که در شوروم شهرک اتومبیل گودرزی نمایندگی ۱۰۰۱ شهرک اتومبیل گودرزی در معرض دید عموم قرار دارد، مجهز به‌یک موتور الکتریکی CENTRAL در بخش جلویی خودرو است که توسط یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت ۵۴ کیلووات ساعت تغذیه می‌شود و با هر بار شارژ، مسافت ۴۳۱ کیلومتر را طی می‌کند.

H۵؛ سدان لوکــس هونگچی با پیشرانه دو لیتری

در شماره‌های قبل، خودرو H۵ را به‌صورت کامل معرفی کردیم. این سدان H۵ مجهز به‌یک پیشرانه ۲ لیتری TGDI با قدرت ۲۲۲ اسب‌بخار و گیربکس ۸ سرعته AT از برند آیسین ژاپن است که گشتاوری معادل ۳۴۰ نیوتون‌متر را به‌محور جلو خودرو منتقل می‌کند.

این گیربکس با داشتن نرم‌افزار SKY DRIVE سرعت تعویض دنده قابل توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

این خودرو به‌واسطه سیستم ADAS به‌عنوان یک خودرو نیمه‌خودران دارای سطح ایمنی بسیار بالایی است. ظاهر لوکس، امکانات رفاهی مطلوب و سطح ایمنی بالا در کنار اصالت برند هونگچی، پاسخی برای نیازهای مخاطب است.

دیدار نزدیک با T۷۷ در نمایندگی BM Cars کد ۱۰۰۱ گودرزی

Bestune که قبلا با نام Besturn شناخته می‌شد نیز یک برند خودرویی دیگر است که متعلق به‌گروه خودروسازی چینی FAW است. هدف اصلی خودروسازی FAW، ارائه خدمات حمل‌ونقل در سطح جهانی و دو برابر کردن فروش و سود خود تا سال ۲۰۲۵ است.

خودرو T۷۷ که در شوروم BM CARS شهرک اتومبیل گودرزی در معرض نمایش قرار دارد، مجهز به‌یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که تحت لیسانس فولکس‌واگن آلمان ساخته می‌شود و قدرتی معادل ۱۶۶ اسب‌بخار را به‌واسطه یک گیربکس ۷ سرعته DCT به‌محور جلو خودرو منتقل می‌کند.

T۷۷ با در اختیار داشتن ACC، AEB و FCW بخشی از امکانات یک خودرو نیمه‌خودران را دارد و ایمنی سرنشینان را هنگام رانندگی تامین می‌کند. مشارکت فولکس‌واگن درساخت خودرو T۷۷ به‌راحتی تاثیر خود را بر طراحی این خودرو نشان می‌دهد.

طراحی ویژه جلوپنجره زاویه‌دار این خودرو چهره‌ای خشن و جذاب به آن بخشیده که خطوط تیز و شکسته، طراحی نمای جلو و عقب T۷۷ را متمایز ساخته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ