احزاب و گروه‌های سیاسی مشوق انتخابات پرشور باشند

اقتصاد ایران: اراک- رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی مشوق مردم در انتخابات پیش رو باشند.

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اصل ۱۳۱ قانون اساسی در ارتباط با برگزاری انتخابات پیش از موعد، اظهار کرد: با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی و تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه خدمت و ضرورت برگزاری انتخابات طی ۵۰ روز، مقدماتی که باید طی ۶ ماه انجام می‌شد، در بازه زمانی ۴۵ روزه انجام خواهد شد.

وی افزود: زیرساخت‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فراهم است و با نظر مثبت شورای نگهبان از ظرفیت همان هیأت‌های اجرایی بهره گیری شده و به طور تقریبی همان صندوق‌ها مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل نشست ستاد انتخابات استان مرکزی، گفت: نخستین نشست این ستاد در خمین برگزار و تمام زیرساخت‌ها فراهم است و امید است مشارکت مردم در انتخابات نیز مانند استقبال مردم در بدرقه خادم صدیق خود تا حرم مطهر امام رضا (ع) پرشکوه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی تا زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

نظری گفت: انتظار است مردم نیز با درایت و دوراندیشی و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری بر انتخاب فرد اصلح، از میان افرادی که صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان تأیید می‌شود، انتخاب خود را انجام دهند.

تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور در استان مرکزی فراهم است

وی گفت: تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور در استان مرکزی فراهم است و هیأت‌های اجرایی و نیروهای انتظامی با برقراری امنیت در راستای تحقق چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت، تلاش خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه هدف، خدمت به مردم و حفظ آرمان‌های امام و انقلاب است، اظهار کرد: این سرزمین متعلق به امام عصر بوده و خدا را شاکریم که با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری مسیر با قدرت توسط رئیس جمهور و دولت جدید تداوم می‌یابد.

نظری ادامه داد: در صورتیکه در انتخابات هشتم تیر، کاندیدایی اکثریت آرا را کسب نکند، دور دوم انتخابات در پانزدهم تیرماه انجام می‌شود و این مهم مورد توجه باشد که برنامه‌ریزی لازم در استان مرکزی تا پانزدهم تیرماه انجام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ