۵ هزار نفر از مردم استان سمنان به حرم امام(ره) اعزام می‌شوند

اقتصاد ایران: سمنان- معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان از اعزام پنج هزار نفر از مردم استان به مرقد امام خمینی(ره) همزمان با ایام نیمه خرداد خبر داد.

سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال با پانزدهمین روز شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت همزمان شده است، تاکید کرد: به همت استاندار و فرمانداران و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی، ستاد گرامی داشتی در استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم متناسب با این ایام در استان سمنان و همچنین اعزام مردم استان به مرقد امام خمینی (ره) صورت گرفته است، تاکید کرد: پنج هزار نفر از مردم استان به عنوان زائران و مشتاقان حضرت امام (ره) اعزام به تهران خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: این زائران در قالب ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری در نیمه خرداد ماه به تهران و مرقد امام (ره) اعزم می‌شوند.

خالقیان با بیان اینکه نام کاروان اعزامی استان سمنان به نام شهید امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه شهید ایران اسلامی نامگذاری شده است، تاکید کرد: شعاری نیز برای این کاروان در نظر گرفته شده که «امام وعده‌های صادق» خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام زائران و مشتاقان حضرت امام (ره) در استان سمنان اندیشیده شده است، ابراز کرد: ستادهای گرامی داشت سالروز ارتحال امام (ره) آمادگی ثبت نام داوطلبان را دارند البته هنوز این طرح کاملاً اجرایی نشده می‌توان گفت تقریباً ظرفیت کاروان اعزامی استان تکمیل شده است.

معاون فرمانده سپاه استان سمنان گفت: با تجربه راهیان نور، امسال این آمادگی وجود دارد که خودروهای شخصی مردم را نیز اعزام کنیم به شرط اینکه خانواده‌ها از ساعت پنج صبح روز چهاردهم خرداد ماه با خودروی خودشان در محل اعزام حاضر باشند.

خالقیان بیان کرد: پارکینگ شماره دو مرقد مطهر امام (ره) برای استان سمنان در نظر گرفته شده و این فضا به خودروهای استان اختصاص داده خواهد شد در نتیجه مردم نباید نگران مکان خودروهایشان باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ