مهسا جاور:

دنبال بهبود رکوردهایم در المپیک هستم

اقتصاد ایران: بانوی قایقران المپیکی ایران از تلاشش برای بهبود رکوردهای شخصی اش تا بازیهای المپیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهسا جاور درحاشیه مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی و تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در مورد آخرین وضعیت تمرینی خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: کمتر از ۶۰ روز دیگر به المپیک باقی مانده و اردوی ۳۰ روزه در روسیه داریم و یک هفته پس از بازگشت عازم بازی‌های المپیک می‌شویم. بعد از گرفتن سهمیه المپیک تلاش کردیم که ۱۰۰ توان خود را در تمرینات بگذاریم اگر خدا بخواهد و آنچه مربی برنامه‌ریزی کرده را انجام دهیم ۴ تا ۵ ثانیه رکوردهای خود را بهبود می‌بخشیم و می‌رویم که در المپیک برای بهترین نتیجه بجنگیم. امیدواریم که مانند بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم کار فوق العاده‌ای انجام دهیم.

جاور در مورد هماهنگی خود با زینب نوروزی در رویینگ دو نفره گفت: هرچه جلوتر می‌رویم من و زینب نوروزی هماهنگ‌تر، یکدل‌تر و مصمم‌تر می‌شویم. قدم‌هایمان را قوی‌تر برمی‌داریم تا ببینیم خدا برایمان چه می‌خواهد.

ملی‌پوش در مورد انتظاراتی که به عنوان یک ورزشکار المپیکی برای حمایت و رسیدگی دارد، تصریح کرد: الان دیگر وقت رسیدگی نیست و خیلی دیر است که بخواهم در مورد آن صحبت کنم اما آقای سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی تمام تلاش کرده این مدت بهترین شرایط را برای ما ایجاد کند. نمی‌گویم همه چیز فوق العاده بوده اما شرایطی داشتیم که بتوانیم بهتر تمرین کنیم. همیشه محدودیت پیست و قایق و پارو داشتیم اما این مسائل باعث نمی‌شود که پا پس بکشیم و همیشه سعی کردیم قوی ظاهر شویم. اردوی روسیه در پیست استاندارد تمرین می‌کنیم و می‌تواند خیلی کمک کننده بده همچنین با قایق‌هایی تمرین خواهیم کرد که در انتخابی المپیک توانستیم سهمیه بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که حقوق کمیته ملی المپیک تا چه اندازه برای او راضی کننده است؟ گفت: از دی ماه قرار است برای ما حقوق واریز کنند اما مبلغ آنچنانی نیست چون با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها جوابگوی نیازهای ما نیست. هزینه مکمل و زندگی زیاد است. از دی ماهیانه ۱۵ میلیون تومان حساب کردن اما از اردیبهشت ماه قرار است ماهیان ۳۰ میلیون تومان محاسبه کنند. امیدوارم حمایت‌ها خیلی بیشتر از این شود و آقای سهرابیان با دسته بازتر و دلگرمی بیشتر ورزشکاران خود را حمایت کند.

جاور در مورد حمایت استان زنجان از او به عنوان ورزشکار المپیکی گفت: قول‌هایی داده‌اند و امیدوارم قبل از رفتن به المپیک عملی شود. ما هر تلاشی می‌کنیم به خاطر این جوایز نیست اما وجود این حمایت‌ها می‌تواند دلگرم کننده باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ