اوسمار ویه‌را مطرح کرد؛

پرسپولیس فقط روی پیروزی تمرکز کرده است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش برای برگزاری دیدار پایانی لیگ برتر برابر مس رفسنجان آماده است گفت: تمام تمرکزمان روی پیروزی و رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  اوسمار ویه را در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه تیمش برابر مس رفسنجان که ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت: می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. برای همین تمرکز می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین بازی لیگ ماست که بسیار سخت است. مقابل تیمی بازی داریم که نسبت به نیم فصل اول تفاوت زیادی دارد. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و جشن قهرمانی را به همراه هوادارانمان برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: می دانم که فردا هواداران ورزشگاه را پر می کنند و این مسئولیت ما را سنگین می کند که بازی خوبی را انجام دهیم و با قهرمانی آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. مهم این است که ما بتوانیم بازی را ببریم. این مهمترین هدف ماست و برای رسیدن به آن خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه عوامل باشگاه تلاش می کنند تا تیم با بهترین شرایط برای این دیدار آماده شود. همه ما برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم و امیدوارم این همدلی بتواند در نهایت منجر به قهرمانی شود و روز شنبه جشن بگیریم.

اوسمار ویه را در ادامه خاطرنشان کرد: عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست. درست است که در یک بازی نباید گل بخوریم و باید گل بزنیم، اما مهمتر از همه بردن یک بازی است. تصمیم ما برای بازی فردا پیروزی است. عملکرد کلی تیم است که مهم است.

سرمربی سرخپوشان در مورد هفته ها صدرنشینی استقلال و عملکرد تیم خودش گفت: در چند نشست خبری قبل هم گفتم، در نیم‌فصل دوم پرسپولیس بهتر امتیاز گرفت. باید ببینیم میانگین امتیازگیری‌مان چطور است. ما همه با هم بودیم، کار و تلاش کردیم تا به چیزی که هدفمان‌ بود، برسیم، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ