جواد نکونام:

اگر بازی تیم رقیب بود ورزشگاه را تغییر می‌دادند!

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح آخرین وضعیت تیمش برای دیدار پایانی لیگ برتر برابر پیکان گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و تا آخرین ثانیه می جنگیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: آخرین کنفرانس لیگ است در یک فصل پر از اتفاقات عجیب و غریب. وقفه های زیادی در لیگ افتاد و فصل پرفشار و سختی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کرده اند و امیدوارم با تمام توانشان وارد زمین شوند و به موفقیت برسند. با تیم خوبی بازی داریم که قابل احترام است اما ما به دنبال پیروزی هستیم و همه بازیکنان در این راستا تمرکز کرده اند تا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام ادامه داد: فقط در فوتبال ایران است که این اتفاق می افتد که در روز پایانی دو تیم در یک شهر بازی دارند اما ورزشگاه استاندارد ندارد. این از بی توجهی و برنامه ریزی اشتباهی است که ما ورزشگاه استاندارد نداریم. شاید روز اولی که این برنامه ریزی را انجام می دادند نمی دانستند چنین می شود. شاید اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه را تغییر دهد اما ما نتوانستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که درخواست شده است افراد و مهمانان حاضر در ورزشگاه را معرفی کنند گفت: دیروز به ما اطلاع دادند که باید کد ملی افرادی که می خواهند به ورزشگاه بیایند را معرفی کنیم. مگر در بازی تیم رقیب این کار را کردند؟ این اتفاق فقط در لیگ ایران رخ می دهد و در هیچ کجای دنیا چنین شرایطی نیست.

وی در ادامه انتقاداتش به تیم رقیب گفت: اگر سال بعد تیم های بالای جدول به چهار تیم نیاز داشته باشند حتما اجازه را به آنها می دهند. تیم رقیب بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده است. شاید هم زمانی که ما صدر جدول بودیم اتفاقاتی می افتاد اما متوجه نمی شدیم اما الان که صدر نیستیم بیشتر متوجه می شویم. ما تلاش مان را کرده ایم و زحمت کشیده ایم. الان راضی هستیم که هم تلاش کرده ایم و جنگیده ایم.

نکونام ادامه داد: تا ثانیه پایانی بازی تلاش مان را می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بعد از این بازی تمرکزمان را برای فصل بعد می گذاریم و تلاش می کنیم تیم خوبی را آماده کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ