۱۷۷پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای افتتاح شد

اقتصاد ایران: زاهدان- همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان، ۱۷۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه در رأس هیأتی از این وزارتخانه از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال رسمی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر از مسؤولان استانی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۷۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: ۱۰۱ پروژه در حوزه شمال و ۷۶ پروژه در حوزه جنوب این استان افتتاح شد.

ایوب کرد بیان کرد: این طرح‌ها شامل طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه، روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی و محورهای فرعی و روستایی، ساخت رده‌های روستایی، اورهال و بازسازی ماشین آلات راهداری، رفع نقاط پر حادثه، ساخت و مرمت پل‌ها و همچنین ساخت مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی در حوزه شمال و جنوب این استان است.

بهره برداری از ۱۴ هزار و۵۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نیز افزود: همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان، ۶۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به بهره برداری می‌رسند که سهم سیستان و بلوچستان، ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و ۳۰۰ واحد مسکن شهری است.

مصطفی بیک مداح گفت: واحدها از محل اعتبارات مقاوم سازی و بازسازی شده در طی سه سال گذشته، به صورت نمادین در شهرهای نیکشهر، سرباز هامون و زهک آماده افتتاح شده و به متقاضیان واگذار می‌شوند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم شاخص مقاوم سازی در روستاهای استان از ۴۲ درصد به ۴۶ درصد ارتقا یافته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ